Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Tip over huskytocht
Moderator: moderatorteam
- Fizgig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
- Aantal honden: 2
Tip over huskytocht
Ik zie op dagaanbiedingen een leuke aanbieding staan, een huskytocht voor de helft van de prijs, voor 57 euro, met overnachting in een tipi! En je mag zelfs tutten met de husky's!
http://www.goldendeals.nl/ Op deze site is het de deal van de dag. Ik dacht, ik zet hem er op, misschien is er iemand die zoiets wil gaan doen en dan is het toch een leuke aanbieding. Lijkt me zelf ook wel leuk maar wel een beetje koud, haha. Maar wel leuk om kado te doen. Romantisch met kerst! De aanbieding is alleen vandaag geldig tot middernacht en de vouchers zijn dan nog 6 maanden geldig. Ik heb trouwens geen ervaring verder met deze site dus boeken op eigen risico. Enjoy!
http://www.goldendeals.nl/ Op deze site is het de deal van de dag. Ik dacht, ik zet hem er op, misschien is er iemand die zoiets wil gaan doen en dan is het toch een leuke aanbieding. Lijkt me zelf ook wel leuk maar wel een beetje koud, haha. Maar wel leuk om kado te doen. Romantisch met kerst! De aanbieding is alleen vandaag geldig tot middernacht en de vouchers zijn dan nog 6 maanden geldig. Ik heb trouwens geen ervaring verder met deze site dus boeken op eigen risico. Enjoy!
- Liesbeth
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Re: Tip over huskytocht
LeukFizgig schreef:Ik zie op dagaanbiedingen een leuke aanbieding staan, een huskytocht voor de helft van de prijs, voor 57 euro, met overnachting in een tipi! En je mag zelfs tutten met de husky's!
Een tocht die je kan maken bij het bedrijf dat in een topic van Dierenleed wordt genoemd. viewtopic.php?f=30&t=249569
Niet echt een aanrader lijkt me
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
-
Monique140970
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Siberische Husky
Dit is dus het ´bedrijf´ waarover het een en ander te doen is geweest en waarover een topic is aangemaakt in dierenleed viewtopic.php?f=30&t=249569
Er is onlangs een boete opgelegd van 40.000 euro http://www.pzc.nl/regio/zeeuws-vlaander ... honden.ece
Of je hieraan mee wilt werken moet je helemaal zelf weten.
Er is onlangs een boete opgelegd van 40.000 euro http://www.pzc.nl/regio/zeeuws-vlaander ... honden.ece
Of je hieraan mee wilt werken moet je helemaal zelf weten.
-
Angelique.
Top deze reclame, de honden zullen je dankbaar zijn 
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Kunnen die tochten nog steeds geboekt worden 

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
Monique140970
- Zeer actief
Na een tijdje weg te zijn geweest van al dit soort sites als golden deals komt het blijkbaar weer terug.. ....
-
Angelique.
Ik ga ze gewoon weer aanschrijven, het is dweilen met de kraan open, de wet moet veranderen 
-
Monique140970
- Zeer actief
je mag ook alles wat je toen hebt geschreven naar mij doorzetten Dan mail ik ze wel!
-
Angelique.
Ik moet het nog ff aanpassen met nieuwe ontwikkelingen, zodra ik daar aan toe kom mail ik het je ff 
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
Angelique. schreef:Top deze reclame, de honden zullen je dankbaar zijn
ik denk het haast wel als ik de reacties onder de aanbieding in dit topic lees. als dit in google naar boven komt is dat op z'n minst zeer negatieve reclame voor deze dierenmishandelaarsclub

- Fizgig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
Dat wist ik niet!! Oeps. Dat topic heb ik nooit gelezen, mensen, my bad! Misschien is het beter dit topic te sluiten dan, Massam?