Komt er een ouder echtpaar langs, begint meteen te preken of de honden wel los mogen lopen in dit bos, ik denk oh nee he en hou mijn mond,als mensen niet normaal een gesprek beginnen kunnen ze mij de boom in, maar mijn vriendin zegt heel rustig "waarom zou dat niet mogen, iedereen laat de honden hier los"de mensen mopperen nog wat over loslopende honden maar er komt niet echt wat zinnigs uit en ze lopen door.
Astro ( = wel vervelende puber momenteel ) loopt achter ze aan en blaft een keer, dus alle honden gaan er op af, maar gebeurt uiteraard verder niets, staan gewoon wat dom te kijken en lopen weer weg. Begint die man ineens "lijn je honden aan of ik zal ze dood schoppen"
WTF
ik snap dat mensen het eng kunnen vinden als er een hond naar ze blaft, en ik vind het ook vervelend dat astro dat doet maar ik ben bezig dat af te leren, en dat er dan ineens 7 honden om ze heen staan, ik snap dat dat ook eng kan zijn, maar om nou meteen te gaan dreigen dat je ze doodschopt???
en een ouder echtpaar die zulke taal uitslaat nota bene.
Ik heb de honden bij me geroepen en het verder genegeerd, al had ik andere neigingen maar ik probeer er dan maar boven te staan, er was immers niets gebeurt, maar jezus he, het lijkt wel in om te dreigen honden dood te schoppen of om zelfs daad aan het woord te voegen tegenwoordig als ik het zo om me heen hoor en de berichten lees.
De maatschappij gaat er echt steeds meer op vooruit geloof ik