Moderator: moderatorteam
Ja, Sam heeft in korte tijd al aardig de weg naar mijn hart weten te vinden.renee-uk schreef:irmelin jij en sam zijn al echt een stelletje he, zo lief vind ik dat
heerlijk tochRami schreef:Leuk hoor Anja!
Je ziet dat we het gezellig hebben.
Ja, Sam heeft zich in korte tijd al aardig de weg naar mijn hart weten te vinden.renee-uk schreef:irmelin jij en sam zijn al echt een stelletje he, zo lief vind ik dat![]()
Maar hij is dan ook erg leuk en aanhankelijk. En Silka vind hem ook leuk, dus nou ja, het past precies, allemaal.
Volgens mij heeft Jeanette ook nog hele leuke foto's van jou en SamRami schreef:Leuk hoor Anja!
Je ziet dat we het gezellig hebben.
Ja, Sam heeft zich in korte tijd al aardig de weg naar mijn hart weten te vinden.renee-uk schreef:irmelin jij en sam zijn al echt een stelletje he, zo lief vind ik dat![]()
Maar hij is dan ook erg leuk en aanhankelijk. En Silka vind hem ook leuk, dus nou ja, het past precies, allemaal.
Vond ik erg leuk om te zien! Jullie zijn dan zo mooi op elkaar ingespeeld.MJ schreef:En Gijsje...stiekem beetje dogdancen . Best voorzichtig geweest de afgelopen maanden wat dat betreft, het is nog maar een half jaar geleden dat ie geopereerd is.
Af en toe een klein dingetje. oefeningetje gedaan maar nu wat meer achter elkaar. En wat vond ie het weer leuk om te doen.
Dat toch maar weer oppakken, kijken wat belastend is en wat niet....maar dat stralende bekkie en de graagte om het weer te doen en de lol...ja, deed me wel even wat.
We doen ons best!MJ schreef:Monique en Jade...Irmelin en Sam(bal) ...al zo één vond ik. Echt passend en bij elkaar horend. Gaaf om te zien !
Rami schreef:
Vond ik erg leuk om te zien! Jullie zijn dan zo mooi op elkaar ingespeeld.
En dan dat super alerte kopje van Gijs er bij.