Je mag in eigenlijk alle soorten huisjes met honden. Ik wil het liefst een beetje privacy, als het kan dat ik zonder zelf een toeristische attractie te zijn het park met de honden kan verlaten

Moderator: moderatorteam
Jores had laatst wat vrijstaande huisjes getipt dacht ik.lunayvita schreef:Haha wij zijn ook al 2 dagen bezig om een huisje te boeken in noord holland of texel voor in de herfstvakantie maar het valt vies tegen.
Bij sommige zijn honden gratis, een paar euro of echt 25 euro per dag per hond!!
Wij willen ook vrijstaand ivm even een hapje eten zonder de honden zonder dat ze de schakelde buren uit hun jasje huilen....
Tips zijn natuurlijk welkom!
Ah, dankjewel. Dat zijn precies de duurdere huizen.dogluna schreef:Wij namen meestal huisje E,F of G lekker ruim en afgesloten tuinen en aan het eind,dus weinig mensen die langs lopen,of ze moeten na het uitlaatveld gaan
typ foutje
http://www.tesselsonderdak.nl/ carlifornbiëweg 64 heeft een grote omheinde tuin, en pelikaanweg 27, die is het voorlaatst in een doodlopende straat, ook met mooie grote omheinde tuin. Pelikaanweg is ook wat nieuwer en luxersirene schreef:Jores had laatst wat vrijstaande huisjes getipt dacht ik.lunayvita schreef:Haha wij zijn ook al 2 dagen bezig om een huisje te boeken in noord holland of texel voor in de herfstvakantie maar het valt vies tegen.
Bij sommige zijn honden gratis, een paar euro of echt 25 euro per dag per hond!!
Wij willen ook vrijstaand ivm even een hapje eten zonder de honden zonder dat ze de schakelde buren uit hun jasje huilen....
Tips zijn natuurlijk welkom!
Wij hoeven niet persé vrijstaand. De honden kunnen prima even alleen blijven.
De verschillen in prijs zijn groot ja.