Omdat het mij niet lekker zat ben ik vorige week naar de dierenarts geweest en heb van haar beide voorpoten/ellebogen/schouders foto's laten maken. Foto's zijn ook doorgestuurd naar de Tweede Lijn om te beoordelen en die zien zowel links als rechts, maar links meer, 'iets' bij haar schouders en ze vermoeden dat er iets met haar bicepspees is
Ik ga sowieso naar de tweede lijn zodat ze bowie zelf kunnn zien en bevoelen maar wie heeft ervaring met iets van de bicepspees? Ik had er tot voor kort nog nooit van gehoord
Sinds vandaag kunnen we in ieder geval beginnen met pijnstillers, norocarp alleen die pijnstillers moet ze nemen met in ieder geval wat eten in de maag en nou wil het toeval (?) zo zijn dat Bowie sinds zaterdag/zondag heeft besloten om opeens niet meer te willen eten
Dus gisteren zat ik weer bij de dierenarts, buik voelt goed, geen verhoging, niet overgeven, ziet er naar mijn idee niet uit dat ze misselijk is of buikpijn heeft alleen ze wil gewoon niet eten?? Tabletjes voor de misselijkheid heeft ze nu maar heb niet het idee dat het een verschil maakt. Een zak brokken heb ik gekocht en daar wil ze wel iets van eten maar het schrokken en zichzelf op de bak storten, heb ik nog niet gezien. Heeeeeel raar
Hopelijk wil ze heel snel weer eten als een bootwerker en hebben mensen ervaring met bicepspezen??

.