Ze viel enorm af tijdens krolsheden, verloor d'r vacht en haar kleur trok weg. Ik kon d'r eten geven wat ik wilde, maar niets hielp. Nu is ze gecastreerd en ze knapt enorm snel op. Ze is alweer lekker gevuld en breed, haar vacht is aan het terugkomen en haar kleur komt langzaam aan ook weer terug, dat duurt nog wel even voor ze dat weer helemaal terug heeft.

Lenthe kwam ook even kijken

En dan uiteraard Iepie ook nog maar even. Ze is 5 maanden oud, haar gewicht gaat nog niet zo héél hard maar d'r ontwikkeling wel. Ze eet heel erg goed en is mega druk. Ze weegt nu 2,5 kilo wat op zich netjes is natuurlijk vooral voor een poes en voor het kleinste kitten van het nest. Maar haar broer weegt al 3.6 kilo met 4 maand. Dat is natuurlijk enorm!

En nog wat foto's van vorige week van Iepie, ze lag in een brocante kinderwagentje. Tessa ligt er altijd in, toen kwam Iepie erbij liggen lekker flikflooien met Tessa. Uiteindelijk lag Iepie er alleen in en kon ik het niet laten om d'r even in te stoppen en een foto te maken. Ik moest wel snel zijn want alles wat op haar ligt, trapt ze van zich af haha.