Even zijn nieuwe frontriem showen

Natuurlijk gekke bekken trekken voor de camera

Flemen in de hoop dat hij een snoepje krijgt

Netjes ingevlochten

Net voordat we de ring in gingen voor onze eerste proef

travers

Moderator: moderatorteam

Ja, ik was zelf wel behoorlijk tevreden, met uiteraard nog zat wat verbeterd moet worden. Maar na zo lang weer starten met mijn zenuwen en dan na een wat aarzelend gereden eerste proef in de tweede proef de boel beter voor elkaar hebben en daar ook naar scoren bij de jury is een lekker begin voor het vervolg van ons wedstrijdgebeuren.Hilly45 schreef:Waauw, wat een gave foto's. Ben je zelf tevreden?
Rom is echt dol op gekke bekken trekken, ik vind dat altijd heel erg grappig om te zien.Hilly45 schreef:Ik vind die gekke bekken trekken foto's ook zo leuk.
Verder vind ik jullie een heel mooi stel..........

Ik zit niet altijd rechtop genoeg hoor, dus wat je eerst schreef dat ik soms wat naar achteren "hang" klopt wel vind ik. Ben er hard mee bezig dit te verbeteren door mijn buikspieren meer te gebruiken maar dat lukt in de training beter dan tijdens de proef. Het is trouwens niet de hele tijd zo, vooral in de midden- en uitgestrekte draf.Doom&Sky schreef:Ik herstel, je zit ook vaak goed recht op, zijn hals dan wat minder lang? of teugels wat korter..
er is iets in het beeld wat me zegt dat ff anders en dan perfect!!!
Eerste proef had ik er 167 (helemaal terecht vind ik, wat slordigheidsfoutjes en gewoon te afwachtend gereden), de tweede proef had ik er 184 en was ik eerste.Machie schreef:Wat waren je punten?
Ik vind het er keurig uitzien zo op de foto
Nette punten na 3 jaarLongFields schreef:Eerste proef had ik er 167 (helemaal terecht vind ik, wat slordigheidsfoutjes en gewoon te afwachtend gereden), de tweede proef had ik er 184 en was ik eerste.Machie schreef:Wat waren je punten?
Ik vind het er keurig uitzien zo op de foto

Over de benen wel, de lengtebuiging is niet voldoende nog hier.Doom&Sky schreef:Geweldige foto''s ! en wat doet hij de travers netjes zeg!!!
Ik had het gelezen in het paardentopic inderdaad.TessaThomas schreef:Ziet er weer goed uit! Enne, ik herken je zenuwen, ben vorige maand voor het eerst gestart in de M2 na 2 jaar geen wedstrijden
Dat kwam omdat ze me vlak voor de tweede proef hadden verteld wat mijn punten waren van de eerste proef.Machie schreef: Heel knap dat je jezelf tussen 2 proeven zo kan verbeteren
Dank je wel!Judith-Diesel schreef:Het ziet er echt gaaf uit!
Jullie zijn een knap duo

De tweede proef op zich vond ik net wat lastiger dan de eerste. Ik rijd ook liever een travers dan een schouderbinnenwaarts bijvoorbeeld.TessaThomas schreef:Vind je zelf de 2e proef ook fijner rijden, of was het echt alleen het zelfvertrouwen? Vind de travers een mooi begin, die LB komt wel.
Voor een trainingsrondje was ik ook niet opgestapt gisteren denk ik.spijkerhond schreef:Gelukkig maar! ik kon gisteren echt de moed niet opbrengen om een trainingsrondje te gaan rijden. Scheelt ook nog wel dat je een schimmel hebt met de warmte
Dank je wel!Erwina schreef:Ik vind het knap hoor! Zo'n verschil inderdaad tussen de twee proevenEn dan nog eerste worden ook
![]()
Ik mag morgen na ruim 5 jaar weer op een paard zitten. Ben heel benieuwd hoe dat gaat bevallen

Zoveel ben ik niet van plan hoorLongFields schreef:Dank je wel!Erwina schreef:Ik vind het knap hoor! Zo'n verschil inderdaad tussen de twee proevenEn dan nog eerste worden ook
![]()
Ik mag morgen na ruim 5 jaar weer op een paard zitten. Ben heel benieuwd hoe dat gaat bevallen
Leuk dat je gaat rijden morgen, daar zal je wel spierpijn aan overhouden denk ik zo, na 5 jaar niet gereden te hebben.

Nog knapper van jou dus!LongFields schreef:De tweede proef op zich vond ik net wat lastiger dan de eerste. Ik rijd ook liever een travers dan een schouderbinnenwaarts bijvoorbeeld.TessaThomas schreef:Vind je zelf de 2e proef ook fijner rijden, of was het echt alleen het zelfvertrouwen? Vind de travers een mooi begin, die LB komt wel.