Eerst Jeanot natuurlijk

& aan t end was er ook nog even tijd voor m'n kleine vent Inno, net 6 mnd oud...

Moderator: moderatorteam
Laura & Leroy schreef:Wauw, die hadden er zin in! Mooie foto's, prachtige honden.
Maareh..
Wat zijn dit nou voor herders?![]()
Ik kan ze nog nooit uit elkaar houden.
Thanks, plekje is waar t hoort. Mooi hoog boveninLongFields schreef:Mooie foto's, ziet er met mojn lekenverstand goed uit, hoewel me de beet van Inno zowat in de oksel niet echt prettig lijkt voor de pakwerker.
Jeanot bijt op een andere plek in als ik de foto's vergelijk, hij komt ook van de buitenkant en Inno langs de binnenkant. Of komt dat omdat Inno nog een pup is en die het anders aangeleerd krijgen of zo? Sorry voor mijn domme vragen en opmerkingen misschien.crutz schreef:Thanks, plekje is waar t hoort. Mooi hoog boveninLongFields schreef:Mooie foto's, ziet er met mijn lekenverstand goed uit, hoewel me de beet van Inno zowat in de oksel niet echt prettig lijkt voor de pakwerker.maar idd niet op de borst...
Dat viel mij ook op, maar ik dacht: 1 domme vraag tegelijkLongFields schreef: Jeanot bijt op een andere plek in als ik de foto's vergelijk, hij komt ook van de buitenkant en Inno langs de binnenkant. Of komt dat omdat Inno nog een pup is en die het anders aangeleerd krijgen of zo? Sorry voor mijn domme vragen en opmerkingen misschien.
Domme vragen bestaan niet hè;-)LongFields schreef:Jeanot bijt op een andere plek in als ik de foto's vergelijk, hij komt ook van de buitenkant en Inno langs de binnenkant. Of komt dat omdat Inno nog een pup is en die het anders aangeleerd krijgen of zo? Sorry voor mijn domme vragen en opmerkingen misschien.crutz schreef:Thanks, plekje is waar t hoort. Mooi hoog boveninLongFields schreef:Mooie foto's, ziet er met mijn lekenverstand goed uit, hoewel me de beet van Inno zowat in de oksel niet echt prettig lijkt voor de pakwerker.maar idd niet op de borst...
Loek schreef:Hier dan een niet domme vraag![]()
Ik dacht dat je bij pups en jonge honden altijd heel erg voorzichtig moet zijn met hun botten en gewrichten, belast je ze nu niet extreem ?