Moderator: moderatorteam

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite

Dank je , nee weet ik niet , dus als je dat wil doen graagKells schreef: Fraaie foto's Jip! Weet je ook welke soorten het zijn? Anders wil ik ze wel benoemen als je wil.

BedanktKells schreef:Okee, van boven naar beneden:jip007 schreef:Dank je , nee weet ik niet , dus als je dat wil doen graagKells schreef: Fraaie foto's Jip! Weet je ook welke soorten het zijn? Anders wil ik ze wel benoemen als je wil.
zwartsprietdikkopje
wants spec. (daar ben ik niet in thuis)
zwartsprietdikkopje
veelkleurig Aziatisch lieveheersbeestje
platbuik
paardenbijter
bruine vuurvlinder
bruine vuurvlinder
bruin zandoogje
bruin zandoogje + bruine vuurvlinder

We hebben de grond heel lang geleden laten keren , 1.5 meter diep .Biet schreef:Zou je voor mij een impressiefoto willen maken van de buitenbak, waar je een idee krijgt van de begroeing nu?
Neem aan dat het een bak is van wit zand.
Ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar die ontwikkeling.

Jammer, maar maakt niet uit.jip007 schreef:We hebben de grond heel lang geleden laten keren , 1.5 meter diep .Biet schreef:Zou je voor mij een impressiefoto willen maken van de buitenbak, waar je een idee krijgt van de begroeing nu?
Neem aan dat het een bak is van wit zand.
Ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar die ontwikkeling.
Daarna zijn er ooit 3 vrachtwagens hout schillen in gegaan.
Nu heeft er de laatste 10 jaar een henst ingelopen , en is er niets meer aan gedaan , toen groeide er al veel onkruid .
En veel gras natuurlijk , want hij at zijn hooi ook daar.
Hengst Harold is nu overleden , en nu is het een rotzooitje.
Het is de bedoeling dat er een paddepoel komt , als dat kan , want het grondwater zit erg diep.
Maar dat alleen als ik blijf leven![]()
Ik wil best een foto maken , maar kick is er vanavond met de maaier door gereden .
Omdat er ook veel brandnetels groeien , en dat is niet fijn voor de nakers.
Vandaar dat ik vanochtend nog even foto's heb gemaakt .
TARAK