Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Leek me wel leuk om wat foto's van mijn valkparkieten te plaatsen. deze foto's heb ik net van ze gemaakt.. helaas is Jules ziek.. vanmiddag met hem naar de dierenarts geweest en hij heeft waarschijnlijk iets neurologisch. de dierenarts heeft me wat gegeven waarmee we hopen dat hij wat sterker wordt. ze denkt dat hij verder geen pijn heeft.. maar het is wel erg sneu omdat het zo'n lief valkje is. en nog maar 3,5 maand oud.
Jules:
Knurfje:
Boogie:
Cleo:
Het verliefde koppel Remi en Cleo zijn weer aan een nestje begonnen en hebben op het moment 1 eitje liggen.
ja ik vind witmaskers ook helemaal geweldig.
was ook de bedoeling dat Jules en knurfje samen ook nestjes zouden krijgen.. maar nu Jules zo ziek is gaat dat niet meer door.. ben te bang dat het erfelijk is en ik wil gezonde jongen kweken. maar het is erg jammer.