Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Helaas vloog hij tegen het raam op. En vereoerde zich niet.
Hij leefde nog. Ik heb hem opgepakt. In de schaduw gezet. En ben met een stukje brood en een schaaltje water naar hem toe gegaan. Heb met water op mijn vinger hem afgekoeld en toen hij zich weer goed voelde vertrok hij weer. Zo snel als hij kwam.
Het is net of hij dag wilde zeggen.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Brood eet slechts een handje vol vogels. Dat hoef je niet te geven en dat kun je ook beter niet geven. Deze vogel eet bv insecten. Van brood zou hij eerder doodgaan dan dat het goed doet
toots schreef:hij heeft het ook niet gegeten dank u weer wat geleerd.
Fijn dat hij het gered heeft en leuk om eens een tjiftjaf van zo dichtbij te zien toch?
Jah sowieso was het een heel leuk klein vogeltje om te zien. Ik ben blij dat ik iets heb kunnen doen. Hoop dat hij het echt red hij zal toch iets zwakker zijn. Maar voorlopig vliegt hij weer even rond.
En ik had werkelijk nog nooit van een tjif tjaf gehoord.
O moet wel erbij zeggen dat we op dit moment in Belgié zitten Midden in het bos.
En hier zijn heeeel veel vogels , ook veel die je ergens anders niet ziet.
Nou ons eigen achter tuin ligt aan de Rijn, wonen niet echt in een stad. en daar zitten ook altijd heel veel vogels.
Maar dit is een soort die ik nog niet ken iig.