Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

ohohoh instabiel

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

ohohoh instabiel

Ongelezen bericht door blondie »

Heb het wel eens eerder geschreven maar het gaat nu steeds meer opvallen. En ik moet het echt naast me neer leggen veranderen kan ik het toch niet. Af en toe bij het pootje optillen om te plassen zie je hem bijna het evenwicht verliezen. Is hij druk aan het graven en hoppa ligt ie weer om.
Vanmiddag lag hij wat te rollen in het gras, ik gooi een bal voor Bluf en Finn springt op (dat dan weer wel :wink: ) en ik zie hem ineens met grote sprongen achter Bluf aan gaan :80: genieten, voor een paar seconden want zo was hij aan het rennen met écht mooie sprongen :D en ineens struikelde hij weer omdat hij blijkbaar in een kuiltje liep. Ik zag hem zo kukelen en over de zij rollen. Meer dan een ohw :blauwoog: Finn kwam er niet uit. Bleef even kijken maar hij lag weer op zijn buik om zich heen te kijken of iemand de actie gezien had om vervolgens languit te gaan rollen in het gras. Prima opgelost ouwe :LOL:
Maar het blijft toch telkens even schrikken en slikken om het te zien gebeuren. Maar ja, op het andere veld waar ik snel heen liep (waar het vlakker is) ging hij weer achter haar aan. Lekker laten gaan zolang het nog kan.
Dianavdberkt
Zeer actief

Re: ohohoh instabiel

Ongelezen bericht door Dianavdberkt »

tis rot om te zien he. Ik zie het hier dagelijks met VIP en anders wel met Petze. Het doet zon zeer omdat je weet dat ze geen 60 worden. meid geniet elke dag van je hondjes zou ik zeggen en accepteer dat ie af en toe om valt. gebeurt hier ook. liefs van ons.
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door Budkes »

:knuffel1: Oh zo herkenbaar. Geniet nog maar flink van je ouwe man.
Gr. Aniek

Afbeelding
blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door blondie »

Dianavdberkt schreef:tis rot om te zien he. Ik zie het hier dagelijks met VIP en anders wel met Petze. Het doet zon zeer omdat je weet dat ze geen 60 worden. meid geniet elke dag van je hondjes zou ik zeggen en accepteer dat ie af en toe om valt. gebeurt hier ook. liefs van ons.
Bedankt :J:
Ja het blijft rot om te zien omdat je verder naast de grijze snoet niet echt een heel oud hondje ziet lopen. Heldere ogen wil om te gaan (en ook doet voor zover dat het lichaam het toe laat, en soms verbaasd hij me door ineens omdat hij wat ruikt heel soepel over een hekje te springen :80: , terug springen is dan vers twee maar dat beseft hij zich dan te laat :roll: )
Ik geniet nog met volle teugen van hem en haar. Soms lijkt het ineens zo snel achteruit te gaan, meer vallen etc. Maar goed hij neemt na zijn laatste val van de trap waar ik me echt rot van schrok en bijna dacht dat hij zijn heup had gebroken, mij wel serieus als ik zeg dat hij rustig moet doen en de loopplank moet gebruiken om naar beneden te gaan. Gelukkig :wink:
Browny
Zeer actief
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Browny »

moeilijk hoor om ze ouder te zien worden, je wilt het niet zien maar je doet er niets tegen. en zolang ze vrolijk en pijn vrij nog door het leven kunnen, dan kun je nog heerlijk van elkaar genieten.. en zoals je zijn acties beschrijft is hij soms net een pup :tongue:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”