Heb het wel eens eerder geschreven maar het gaat nu steeds meer opvallen. En ik moet het echt naast me neer leggen veranderen kan ik het toch niet. Af en toe bij het pootje optillen om te plassen zie je hem bijna het evenwicht verliezen. Is hij druk aan het graven en hoppa ligt ie weer om.
Vanmiddag lag hij wat te rollen in het gras, ik gooi een bal voor Bluf en Finn springt op (dat dan weer wel

) en ik zie hem ineens met grote sprongen achter Bluf aan gaan

genieten, voor een paar seconden want zo was hij aan het rennen met écht mooie sprongen

en ineens struikelde hij weer omdat hij blijkbaar in een kuiltje liep. Ik zag hem zo kukelen en over de zij rollen. Meer dan een ohw

Finn kwam er niet uit. Bleef even kijken maar hij lag weer op zijn buik om zich heen te kijken of iemand de actie gezien had om vervolgens languit te gaan rollen in het gras. Prima opgelost ouwe
Maar het blijft toch telkens even schrikken en slikken om het te zien gebeuren. Maar ja, op het andere veld waar ik snel heen liep (waar het vlakker is) ging hij weer achter haar aan. Lekker laten gaan zolang het nog kan.