Het viel me op dat mijn Jack Russell pup Joy, 14 weken oud, sinds vorige week donderdag soms haar linkervoor pootje niet geheel belaste op de glade vloer en ook onregelmatig liep, maar alleen in draf. In stap en als ze rende dan zag je weinig tot niets.
Afgelopen zondag zag ik dat het toch wat erger is geworden en begon ik te twijfelen. We zijn niet wezen wandelen en ook opgelet dat ze niet springt. Valt niet mee met een vrolijke pup maar goed het ging redelijk.
Vanmorgen kwam ik met haar thuis van de paarden en belaste ze haar pootje slecht. Gelijk een afspraak gemaakt bij de dierenarts voor morgen 9.00 uur.
Ik begin s'middags om 2 uur met werken tot ongeveer 8 uur. Mijn man is om 4 uur thuis en hem op het hart gedrukt dat hij Joy niet los mocht laten buiten en er op let dat ze niet springt en zich zoveel mogelijk rustig houd.
Nu kwam ik net thuis van mijn werk en het lijkt beter te gaan. Ga morgen toch wel naar de dierenarts maar zul je net zien loopt ze morgen weer goed.
Kent iemand van jullie dit of heeft dit meegemaakt ?
Ze krijgt Rodi smorgen en savonds en middags een handje purina pro plan.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Puppy loopt linksvoor onregelmatig
Moderator: moderatorteam
-
Ceasar
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Jack Russell
- Aantal honden: 2
Puppy loopt linksvoor onregelmatig
Groetjes Debby en een poot van Junior en Joy
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Re: Puppy loopt linksvoor onregelmatig
Misschien heeft ze zich verstapt en is haar pootje een beetje gekneusd. Onze Bindy heeft het een keer als pup gehad maar dat was met een paar dagen rustig aan doen weer over.