Hoi lieve dierenvrienden,
Ik wil jullie graag vertellen over mijn verhaal en zou graag weten wat jullie daarvan vinden!
Even voorstellen, mijn naam is Sanne, 25 jaar oud en afgestudeerd
aan de Hoge Hotelschool in Maastricht en ondertussen twee jaar werkzaam bij
een financieel bedrijf. Mijn vriend, Erik 31 jaar oud werkzaam in de sociale sector --> zie forum "voorstellen"voor de uitgebreide versie.
20 januari hebben wij Emma van animal in need geadopteerd. Emma was ook flink aangepakt. Ze hebben haar voortandjes uitgeschopt
en ze heeft over haar hele lichaam inwendig littekenweefsel. Ze was erg angstig toen ze bij ons kwam maar na veel geduld, liefde maar
ook een stukje consequentie en opvoeding gaat het al stukken beter!! Ze gaat met ons fietsen, hardlopen, wandelen, zwemmen en noem het
maar op. Ook volgen we bij de dierenbescherming een hondencursus en dat doet ze ook erg goed en het belangrijkste ze geniet van alle aandacht.
We zijn er zelfs over aan het nadenken om agility met haar te gaan doen omdat ze razendsnel is en ze snel leert.
Nu weer even op het onderwerp dierenleed terugkomend: Mijn droom al vanaf kinds af aan is om dieren te helpen. Wij mensen behandelen dieren en natuur vaak zo slecht en ik zou zo graag iets terug willen doen.
Daarom een korte beschrijving van ons plan:
Wij willen een soort van dierenboerderij beginnen waar we dieren gaan opvangen die echt geen thuis meer kunnen krijgen omdat ze bijv. ledenmaten
missen of wat dan ook voor een reden. Wij willen de dieren die niemand meer wilt een warm liefdevol thuis aanbieden..
Om dit te kunnen bekostigen willen we onderzoeken welke service/faciliteiten/activiteiten dierenvrienden voor hun viervoeters missen (bijvoorbeeld: vakantieplek waar baas en dier goed verzorgd worden--> onderscheidend van andere B&B of misschien wel een overdagse opvang voor honden met extra faciliteiten. ALLE ideeen zijn welkom).
Ons doel is dus om inzicht te krijgen wat mensen nu eigenlijk missen en waarom dat zo belangrijk is. Daarom hebben wij een site opgericht www.villaviervoeter.nl Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om jullie daar te registreren en ideeen achter te laten? Zodoende kan ik uiteindelijk alle ideeen bundelen en een businessplan opzetten.
Wat vinden jullie hiervan??
Vriendelijke groetjes van ons allemaal
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ideeen vakantieverblijven & missendactiviteiten/faciliteiten
Moderator: moderatorteam
- Villa Viervoeter
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Dalmatiër
- Aantal honden: 1