Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
De laatste vier geven mij echt een zomers gevoel.
Die gans kan ik niet vinden in mijn boeken. De lichte wangen horen niet bij een grauwe gans. De Canadese gans heeft dan wel weer witte wangen, maar zier verder heel anders uit.
Echt?
Wat grappig. Beest heeft 2 jongen en zit hier gewoon in een kleine vijver.
Ja echt waar , je ziet ze niet zoveel in vijvers dacht ik, zeker niet met jongen, het zijn verschrikkelijke schijters, ze zitten hier achter de dijk en alles is dood en wit van de stront.
billy schreef:
Ja echt waar , je ziet ze niet zoveel in vijvers dacht ik, zeker niet met jongen, het zijn verschrikkelijke schijters, ze zitten hier achter de dijk en alles is dood en wit van de stront.
Ook daar hebben we hier geen last van. Hij zit helemaal achterin de wijk op een punt van de vijver waar amper te komen is.
Ik wilde zwanen op de foto zetten en die zitten daar normaal ook. Alleen nu geen zwaan meer te zien.
Ben vrij zeker dat die eerste gans een hybride Canadese gans x grauwe gans is! Echt bijzónder... Toevallig het ouderpaar niet gezien in de buurt? De andere ganzen vonden het vast schandalig, dat koppel.
Vraag me af of ze zelf vruchtbaar zijn.
Ilupa schreef:Ben vrij zeker dat die eerste gans een hybride Canadese gans x grauwe gans is! Echt bijzónder... Toevallig het ouderpaar niet gezien in de buurt? De andere ganzen vonden het vast schandalig, dat koppel.
Dit is er ook eentje. Lijkt er sprekend op, toch?
Ik denk dat je gelijk hebt. ik kan je foto niet zine. Misschien doet deze foto het wel
Komt van deze pagina
Ilupa schreef:Ben vrij zeker dat die eerste gans een hybride Canadese gans x grauwe gans is! Echt bijzónder... Toevallig het ouderpaar niet gezien in de buurt? De andere ganzen vonden het vast schandalig, dat koppel.
Wat grappig!
Ik heb geen idee waar die gans dan vandaan komt. 2 jaar terug hebben ze de kudde hier uitgedunt tot er nog 8 witten over waren. Nu is deze erbij en 1 canadese gans. Geen grauwe ganzen. Wel grappig, zo'n kruising!
Kruising witte x canadese kan dit ook wel opleveren denk ik.
Volgende keer moet je er maar eens op letten of die canadese een koppel is met 1 van die witte.
Echt?
Wat grappig. Beest heeft 2 jongen en zit hier gewoon in een kleine vijver.
Welnee, die hebben de steden allang geterrorriseerd. Zitten zelfs op lantaarnpalen langs de snelweg.