Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
toch een wonderbaarlijk iets! Dat zo'n beest met rode sprieten en een rode snavel uitgroeit tot een beest met zwarte veren en een witte bek... Hoe kan dat nou??
Hier zit er een op een nestje gisteren zijn de eitjes uitgekomen. Dus nu allemaal van die rooie koppies onder moeders vleugels. En wat zie je onder het nest? Van die hele grote vissen ( zijn dar baarzen ofzo) die alleen maar cirkeltjes maken om het nest om te wachten dat die kleintjes het water in komen
Bah soms is de natuur echt stom
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
Ma Meerkoet vindt haar kleintjes niet altijd leuk overigens. Ik heb al mijn hele leven meerkoeten hun kleintjes zien afranselen en dood pikken als het gebedel hen gaat vervelen... :/
Ilupa schreef:Ma Meerkoet vindt haar kleintjes niet altijd leuk overigens. Ik heb al mijn hele leven meerkoeten hun kleintjes zien afranselen en dood pikken als het gebedel hen gaat vervelen... :/
Ja, mijn schoonzus heeft dat ook een keer gezien, ze zag die meerkoet met haar kuikens en even later hoort ze een hoop herrie in het water werden die kleintjes vermoord door moeder meerkoet.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou. Groetjes Gonnie. Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Ilupa schreef:Ma Meerkoet vindt haar kleintjes niet altijd leuk overigens. Ik heb al mijn hele leven meerkoeten hun kleintjes zien afranselen en dood pikken als het gebedel hen gaat vervelen... :/
Ja, mijn schoonzus heeft dat ook een keer gezien, ze zag die meerkoet met haar kuikens en even later hoort ze een hoop herrie in het water werden die kleintjes vermoord door moeder meerkoet.
Zal wel een boze stiefmoeder zijn geweest.
Niet ieder sprookje heeft een gelukkig eind.
Demi schreef:Hier zit er een op een nestje gisteren zijn de eitjes uitgekomen. Dus nu allemaal van die rooie koppies onder moeders vleugels. En wat zie je onder het nest? Van die hele grote vissen ( zijn dar baarzen ofzo) die alleen maar cirkeltjes maken om het nest om te wachten dat die kleintjes het water in komen
Bah soms is de natuur echt stom
In het leven van pa en moe hoeven ze maar twee jongen voort te brengen om de soort in stand te houden, drie om bij te dragen aan een groei van de soort.
De rest is overschot .... en kan dus dienen als visvoer (ofzo).
_Leonie schreef:En dan te bedenken dat de meeste jonge dieren er schattig uit zien zodat de moeder ze niet verlaat.... Waar de categorie 'vogels' dan onder vallen?
Heb je zeker nooit goed op gelet bij mensen baby's.
_Leonie schreef:En dan te bedenken dat de meeste jonge dieren er schattig uit zien zodat de moeder ze niet verlaat.... Waar de categorie 'vogels' dan onder vallen?
Heb je zeker nooit goed op gelet bij mensen baby's.
Pemba schreef:Leuke foto's
Meerkoeten maken met alles en iedereen ruzie.
Ik vind het van die stomme, domme beesten!
Vooral in de winter als het vriest, zitten ze met honderden langs de kant van de weg te wachten tot er een auto flink hard aan komt rijden, en storten er zich steevast een paar voor de wielen.