Kilo ongeveer.
Ze is er al ruim een half uur mee bezig
Hoe lang doet jou hond hiermee?
Moderator: moderatorteam
Miranda schreef:De eerste duurde bij Ska ook véél langer dan tegenwoordig.
Toen drie kwartier of zo.
Nu tussen de vijf en de tien minuten. En dan knipt en kauwt ze keurig.
Altijd ongeveer een kilo inderdaad.

Eindstand stond op 40 minuiten.Miranda schreef:De eerste duurde bij Ska ook véél langer dan tegenwoordig.
Toen drie kwartier of zo.
Nu tussen de vijf en de tien minuten. En dan knipt en kauwt ze keurig.
Altijd ongeveer een kilo inderdaad.

Ik geef Skadi het dubbele aan penslapgewicht van wat ze normaal aan kvv krijgt.Sanner schreef:Heb dat hier nog nooit gegeven. Maar hoeveel gram zou je een chihuahua van 2 kg moeten geven? Net zoveel als ze normaal van haar kvv krijgt? Dus 50 gram ongeveer? Moet ik dat eerst in stukken snijden ofzo? Jamie eet erg gulzig. Kippennekken hou ik altijd vast..
Haha bah, dat wordt dus buiten geven ja. Bedankt voor je tips! Gaan we binnenkort een keer proberen.Miranda schreef:Ik geef Skadi het dubbele aan penslapgewicht van wat ze normaal aan kvv krijgt.Sanner schreef:Heb dat hier nog nooit gegeven. Maar hoeveel gram zou je een chihuahua van 2 kg moeten geven? Net zoveel als ze normaal van haar kvv krijgt? Dus 50 gram ongeveer? Moet ik dat eerst in stukken snijden ofzo? Jamie eet erg gulzig. Kippennekken hou ik altijd vast..
De dag ervoor en de dag erna krijgt ze een halve portie kvv. Er zijn ook mensen die na een pensdag een vastendag houden. En mensen die er niks anders om doen.
Ik zou gewoon even kijken hoe het uitpakt bij je hond.
In stukken snijden doe ik niet aan. Ze heeft niet voor niks knipkiezen
Ze werkt maar voor haar eten, hoor.
Bovendien worden de tanden dan ook nog eens extra gereinigd.
Oh. Nog een tip.
Als je penslap geeft, doe dat dan buiten.
En ga op een veilige afstand staan.
Ze schudden er nogal eens mee, dus als je niet uitkijkt zit je zo onder de gore klodders
Je wil er wel bij blijven. Je moet er niet aan denken dat ze zich verslikken.

Ja hoor hij mag het al hebben. Lamspens is minder stug dan runderpens dus daarmee kun je beginnen. Runderpens is ook prima hoor. Vuile stinkende groene pens inderdaadKat1 schreef:dat zou ik ook wel eens aan Aiko willen geven, maar mag hij die al hebben, met zijn 5 maanden? Moet dat een vuile lap zijn? Rund of schaap? Kan ik die gewoon bij de slager halen? Hoeveel zou hij die al mogen hebben? En is dat dan zijn volledige maaltijd voor die dag?
Haha, sorry voor alle vragen, ik wil gewoon geen risico nemen om iets verkeerds te doen.

Valerie schreef:Kleine Kiyoshi met runderpens![]()
Dat is geen pens ............ dat is netmaag.Valerie schreef:Kleine Kiyoshi met runderpens![]()