Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Kvv wat een verschil, poep vraagje

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Me_and_Sandy
Zeer actief
Aantal honden: 1

Kvv wat een verschil, poep vraagje

Ongelezen bericht door Me_and_Sandy »

Sinds Sandy kvv eet is haar poep al een stuk harder. Ze kakt 1x per dag een paar harde geitenkeutels uit, daarvoor was het 2 a 3 per dag een dikke grote slappe drol :mrgreen: Ze heeft minder last van haar anaalklieren. Ik denk dat het wel gaat helpen, nu maar kijken hoe het komend half jaar gaat. Als ze een eitje erbij krijgt is het de volgende dag helemaal geel en poederig. Wat kan ik erbij geven zodat haar kak normaal blijft? Of maakt het niet uit dat ze 1x in de week gele kak heeft?
Pets_Passion
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kromfohrländer Gladhaar en Ruwhaar
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: Kvv wat een verschil, poep vraagje

Ongelezen bericht door Pets_Passion »

Zolang ze niet veel moeite hoeft te doen om alles eruit te krijgen zou ik me niet druk maken.
Door vers te voeren kan de kleur e.d. van haar ontlasting wel wat varieren, op zich maakt dat niets uit zolang ze maar niet heel erg hoeft te persen.
Kost het haar veel moeite dan is het te hard en moet je haar menu wat aanpassen.

Karen
Afbeelding

Kromfohrländers von Wirlbelsteijn
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”