Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Zeker te weten! En het verveelt totaal niet, we zijn inmiddels 7x geweest en het is nog iedere keer anders. En er is enorm veel te zien in deze omgeving.
wow wat verschrikkelijk mooi is het daar zeg! Ben er toen ik jong was ooit een keer geweest en op een of andere manier 'vergeet' ik het land altijd als ik denk aan vakantie enzo, maar als ik nu deze foto's zo zie geloof ik dat ik toch maar weer eens een keertje die kant op moet!!
mijke schreef:wow wat verschrikkelijk mooi is het daar zeg! Ben er toen ik jong was ooit een keer geweest en op een of andere manier 'vergeet' ik het land altijd als ik denk aan vakantie enzo, maar als ik nu deze foto's zo zie geloof ik dat ik toch maar weer eens een keertje die kant op moet!!
Ik vind het een echte aanrader, zeker als je je hond mee wilt nemen. De meeste restaurants en terrasjes zijn erg hondvriendelijk en er zijn veel plaatsen waar je je hond, mits goed onder appel, los kunt laten lopen. In de bergen is dat niet altijd even verstandig, in verband met de vele wilde dieren (Bergmarmotten bijvoorbeeld) en de steile kliffen die je tegenkomt. Maar als je een paar uur aangelijnd wandelt in de bergen, dan is je hond zeker te weten moe maar voldaan en is het dus zeker wat mij betreft geen must om je honden op veel wandelingen aangelijnd te houden.
Ja wij hadden vroeger ook onze hond mee naar Oostenrijk en dat ging inderdaad prima, mensen waren er ook allemaal superaardig naar de hond toe, sowieso van wat ik me herinner stonden de mensen daar gemiddeld veel dichter bij de natuur, of in ieder geval meer respect en liefde er voor. Is dat nu nog zo?
mijke schreef:Ja wij hadden vroeger ook onze hond mee naar Oostenrijk en dat ging inderdaad prima, mensen waren er ook allemaal superaardig naar de hond toe, sowieso van wat ik me herinner stonden de mensen daar gemiddeld veel dichter bij de natuur, of in ieder geval meer respect en liefde er voor. Is dat nu nog zo?
Over het algemeen wel ja. Maar uitzonderingen bevestigen natuurlijk de regel.
ik ben ook 1 keer met maupie naar oostenrijk geweest. Helaas was ze toen al best oud en niet meer zo heel fit, maar we hebben het toch goed naar onze zin gehad. Met een volgende hond zou ik zeker weer teruggaan, wat een mooi land!