Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Gisteren zijn bij ons de paarden op het land gegaan! Prachitg om te zien hoe ze door het land gaan, alleen hou ik mijn hart vast dat ze geen peesblessures enzo oplopen.
Gelukkig alles weer goed gegaan.
joline schreef:Mooi om te zien!
Staan ze de rest van het jaar alleen maar op stal?
Wij hebben paddock service op stal, dus buiten het rijden om komen ze wel een uur buiten en dan wat de eigenaar zelf nog buiten zet. Helaas wonen wij in een polder met veengrond, met als gevolg dat ze in de winter echt het land niet op kunnen. Dat kost de paarden hun peezen en de boer het land. Ze staan nu als het weer redelijk blijft tot begin oktober op het land.
Asta schreef:Leuk om te zien, maar volgens mij rent er eentje rond met een halstertouw aan het halster (eerste foto)
Yep klopt, had ik er boven gezet die brak iets eerder los dan dat de bedoeling was! Stonden hier ook in het verkeerde landje. Gevangen en in het goede land gezet.
joline schreef:Mooi om te zien!
Staan ze de rest van het jaar alleen maar op stal?
Wij hebben paddock service op stal, dus buiten het rijden om komen ze wel een uur buiten en dan wat de eigenaar zelf nog buiten zet. Helaas wonen wij in een polder met veengrond, met als gevolg dat ze in de winter echt het land niet op kunnen. Dat kost de paarden hun peezen en de boer het land. Ze staan nu als het weer redelijk blijft tot begin oktober op het land.