Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Een nieuw vriendje voor PIp

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

kipo
Zeer actief

Een nieuw vriendje voor PIp

Ongelezen bericht door kipo »

Ik had gisteren bezoek, een collega met haar zoontje van 8, wij, uiteraard lekker beppen, maar dat jochie zat zich te vervelen, logisch. Dus ik dacht, hij vindt het vast leuk om de kippen en konijnen te voeren, ja dat wilde hij wel. Werd alleen niet zo leuk als ik dacht.....
Robbie, 1 van de nijntjes lag dood onder de bessenstruik :ugh: Niks gemerkt, ook niks aan hem te zien :U: .
Maar nu bleef Pip alleen achter en dat kan natuurlijk niet, dus, meet Bram, een hangoordwergmannetje van ruim een jaar en vanaf vandaag Pips nieuwe vriendje.
Pip
Afbeelding
Bram
Afbeelding
en Pip en Robbie
Afbeelding
lijn
Zeer actief
Mijn ras(sen): GBGV
Aantal honden: 3

Re: Een nieuw vriendje voor PIp

Ongelezen bericht door lijn »

A gos was sneu! :roos: Maar Bram is wel errrrug leuk!! :I:
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

Oh wat sneu van Robbie :roos:
Fijn dat Pip nu weer een maatje heeft :ok:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
kipo
Zeer actief

Ongelezen bericht door kipo »

Robbie is altijd een kneusje geweest, ik heb hem als afdankertje gekregen, zijn vorige eigenaar wilde hem laten inslapen, vanwege een scheef kiesje. Hij is een paar keer aan zijn kiezen geholpen, ik heb zijn voortanden laten trekken, want die sloten niet aan en elke 14 dagen slijpen/knippen was ook geen succes en hij heeft 2 keer een abces bij de kaak gehad (gelukkig zonder botaantasting). En dan hield hij ook nog eens absoluut niet van kammen, dus moest ik hem 4-6x per jaar scheren om hem klitvrij te maken.

Pip weet nog niet wat ze van Bram moet denken, Bram vind haar een ontzettend lekker ding :I: , maar zij is nog niet zo gediend van zijn avances :mep:
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”