Vorig jaar ben ik eens begonnen met kippennekken. Nou, die gingen er wel in! Ook een vleugeltje en een heel karkas wist ie wel raad mee. Het ging me alleen opvallen dat ie, telkens de dag erna wat aan de dunne was. Ben er eens goed op gaan letten, maar ik vermoed dus een kip-intolerantie want hij heeft het ook na een kip-kvv maaltijd. Dus, exit kip.
Een hele tijd geen barfhapjes gegeven omdat ze hier bij de voederhandel enkel kip hadden liggen en ik verder dus geen idee heb wat ik makkelijk kan geven en ik redelijk afhankelijk ben van de diervoederwinkel hier; heb maar een kleine vriezer dus groot inkopen bij caroba oid gaat niet, helaas
Maar nu hadden ze runderstrot liggen. Ik heb er voor de grap toch eens een paar meegenomen, mán wat is dat smerig :') Maar Ollie viel er op aan en wist precies wat ie er mee moest dus ik verklaarde ze tot succes. Maar nu gaat het er toch verdacht veel op lijken dat ie óók van een stukkie Runderstrot aan de schijt gaat, en dát vind ik dus ergens een beetje raar. Normaliter staat ie op Carnibest Aktief en das volgens mij ook gewoon rund. Zou het kunnen komen omdat het vooral vlees en een beetje kraakbeen is misschien?