Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Wat een leuke katten!
Is dat in IJmuiden? Ik ging meteen even op de site kijken, maar jullie hebben wel veel katten zitten zeg.
Of misschien ben ik dat gewoon niet gewend omdat het asiel hier in de buurt redelijk klein is.
Punzel schreef:Wat een leuke katten!
Is dat in IJmuiden? Ik ging meteen even op de site kijken, maar jullie hebben wel veel katten zitten zeg.
Of misschien ben ik dat gewoon niet gewend omdat het asiel hier in de buurt redelijk klein is.
Ja klopt, dit is in IJmuiden. Voor hier lijkt het maar zo, nog niet eens alle hokken zijn vol (gelukkig maar).
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Punzel schreef:Wat een leuke katten!
Hahahaha en wij maar zeggen dat we zo weinig katten hebben.
Nee hoor, het zijn er altijd te veel, maar onze capaciteit is ongeveer 120 en we hebben er nu rond de 50
chrico schreef:Toch maar weer eens gaan oefenen op die draken van het asiel
Mijn grote vriend moest natuurlijk ook op de foto
En whera deze mag ik zeker ook wel pikken voor de site he
Kun je roxy ook effe op de foto zetten want die blinde kip loopt elke keer de verkeerde kant op.
Nee hoor, het zijn er altijd te veel, maar onze capaciteit is ongeveer 120 en we hebben er nu rond de 50
Dan ligt het waarschijnlijk aan ons kleine asieltje. Ons hoogste aantal is 30 katten ofzo? En dan zit het wel echt heel vol zegmaar.
Maar fijn dat jullie nog veel plek over hebben, dat is altijd fijn.
Dan ligt het waarschijnlijk aan ons kleine asieltje. Ons hoogste aantal is 30 katten ofzo? En dan zit het wel echt heel vol zegmaar.
Maar fijn dat jullie nog veel plek over hebben, dat is altijd fijn.
Zij is een Hij
Maar beter als wat ik had, namelijk niks.
Hij valt trouwens niet zo snel want hij weet met geur precies waar het hok eindigt.
Ja he ehhhhhhhhhhh. Ik vind het al knap dat jullie alle namen weten. Ik ken er sommige bij naam en de rest heeft mijn eigen bijnaam gekregen hahaha
Misschien was ik ook iets te pietluttig hoor maar ik hield hem tegen zodra hij ook maar richting rand ging en uiteindelijk toch maar weer zijn hek dicht gedaan hahaha
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Dat vind ik de grapjas in die kattenkamer. Ze pikt, ze kliert en je zal weten dat zij er is. Het is grappig als je ziet hoe de katten veranderen naar mate zij jou kennen.
chrico schreef:Dat vind ik de grapjas in die kattenkamer. Ze pikt, ze kliert en je zal weten dat zij er is. Het is grappig als je ziet hoe de katten veranderen naar mate zij jou kennen.
Ja kattenmoedertje
Komen wij binnen dan rennen ze ons snel tegemoet; tot ze ruiken dat jij het niet bent en dan gaan ze weer in schijtbakkenmodus.
Maar ja ik neem ook niet elke keer whiskaskuipjes mee de afdeling op
Inge O schreef:deze kat benadert voor mij overigens heel dicht het uiterlijk-ideaal qua htk-kat : alleen aan haar linker onderkaak had het zwart nog eventjes symmetrisch door moeten lopen .
Oh ik vind haar (hem?) juist zo leuk zo Prachtige kop.
Leuke foto's hoor, vaak staan asielkatten zo angstig op de foto heb ik het idee (nou kijk ik lang niet naar alle foto's dus misschien zie ik gewoon de verkeerde steeds)