Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

PAK ZH

Hier kan gesproken worden over de africhting van honden, pakwerk of politiehonden.

Moderator: moderatorteam

Dianavdberkt
Zeer actief

PAK ZH

Ongelezen bericht door Dianavdberkt »

de afgelopen 2 dagen was het PAK ofwel Provinciaal Africhtings Kampioen schap van Zuid Holland. De grootste provincie met nogal wat "grote" jongens er tussen. Oude Maas bv is een kringgroep met een ontzettend hoog nivo aan deelnemers.

wat gewoon ontzettend leuk was is dat er 3 Wiersdijkjes stonden. Mijn teef Amai heeft met Charles gelopen, IPO 3. Pieter met Bierfust ging op voor IPO3. Ook dat kan tegenwoordig op een wedstrijd. en ik zelf met Bertje ging op voor IPO 1.

alleen geslaagd en Pieter en Charles hebben de eerste kwalificatie binnen voor het Nederlands Individuele Kanpioenschap. Nog 2 kwalificaties te gaan.

Pieter had een 4e plaats in al dat geweld met 283 punten. Niet mis. charles had er geloof ik 266 en ik 267. Nog veel werk aan de winkel dus voor Charles en mijzelf.
blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Re: PAK ZH

Ongelezen bericht door blondie »

:ok: gefeliciteerd alledrie, leuk om je eigen fokprodukten zo te zien presteren! Je staat trouwens leuk op de kiek ook zag ik op de hondensport pagina :mrgreen:
Elly*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly* »

Van harte gefeliciteerd met de mooie uitslagen.
labranwk
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever, Duitse Herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door labranwk »

En dan vergeet je er nog bij te vertellen dat Pieter met Fust naar huis ging met de beker "beste afdeling B" :mep:
Hij pieste weliswaar naast de pot met de podiumplaatsen, maar was toch maar mooi de beste appel loper van 't PAK! :cheer:
Groetjes Dorine en de hondenbende!
Afbeelding

Juna, Labrador Retriever
Fust, Duitse Herder
Cial, Labrador Retriever
Plaats reactie

Terug naar “KNPV en IPO”