Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ik heb maar weer eens een abonnement voor Safaripark Beekse Bergen genomen. Daar loop ik in mijn eentje veiliger in de bossen, dan ergens anders en kom er nog eens iets interessants tegen. Het kan zo maar eens zijn, dat ik mijn vrijdagmiddagen voorlopig daar door ga brengen. Ik kan zeggen dat mijn nieuwe camera me goed bevalt.
Ik heb vorig jaar een Caonon EOS 1000D over kunnen kopen van mijn petekind en daar de lensEF 70-300mm 1:4-5.6 IS USM bijgekocht op aanraden van de trainer van de privéworkshop die ik vorig jaar heb gedaan, omdat ik voornamelijk foto's maak in dierentuinen en daar de dieren vaak net te ver weg zaten voor de lens van mijn vorige camera.
Mooie foto's hoor Ik heb ze alleen lang niet allemaal bekeken want ik vind het behoorlijk vervelend om heel de tijd omhoog te scrollen om een foto verder te gaan op je website en dan weer naar beneden om de foto te bekijken en dat voor elke foto