Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nuvet
Moderator: moderatorteam
- Shake'N'Bake
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): A.P.B.T
- Aantal honden: 1
Nuvet
Ik lees erg goede recensies over deze vitamin ,het word vooral aangeprezen door dierenartsen in Amerika .(wil nog niets zeggen)
Het zou goed zijn voor de gewrichten en ontwikkeling van , plus dat er goede vitaminen inzitten.
Het is tevens ook voor de poes /kat beschikbaar .
Ik ben het verder nog niet in nederland tegen gekomen dus de vraag luid of er iemand ervaring heeft met Nuvet
http://www.nuvet.com/products.html?sectionid=17
Mvg,
S&B
Het zou goed zijn voor de gewrichten en ontwikkeling van , plus dat er goede vitaminen inzitten.
Het is tevens ook voor de poes /kat beschikbaar .
Ik ben het verder nog niet in nederland tegen gekomen dus de vraag luid of er iemand ervaring heeft met Nuvet
http://www.nuvet.com/products.html?sectionid=17
Mvg,
S&B
- Shake'N'Bake
- geregistreerd lid
Re: Nuvet
Niet echt een aanrader als ik het zo hoor ....
Goed voer krijgt hij ook zeker wel Orijen en weekends lotgering , ik kom het zo vaak tegen Nuvet op internet dat ik het toch wou vragen .
Ik eet ook goed maar toch neem ik een multivitamin elke ochtend ,beetje appel en peer verhaal maar goed .
Bedankt Nanna & Lillith .
Goed voer krijgt hij ook zeker wel Orijen en weekends lotgering , ik kom het zo vaak tegen Nuvet op internet dat ik het toch wou vragen .
Ik eet ook goed maar toch neem ik een multivitamin elke ochtend ,beetje appel en peer verhaal maar goed .
Bedankt Nanna & Lillith .
- Fizgig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
- Aantal honden: 2
Dat zie je ook bij mensen, veel mensen gebruiken multivitaminen terwijl als je gewoon gevarieerd heeft, heb je dat niet nodig. Ik snap het wel, want 'voor de zekerheid' is een gevoel wat ik ook vaak navolg maar ik slik alleen wel eens vitamine B complex en vitamine C als ik grieperig ben, multivitamines niet. Ik ken de vitamine die je noemt niet, maar ik zou uitkijken met toevoegingen aan het voer. Voor je het weet, staan er 10 potjes die erbij moeten. Tenminste, ik denk dat ik dat ook zou doen als ik eraan toe zou geven. Maar misschien heb je wel een goeie reden om vitamines te willen toevoegen, dus verklaar u nader!
- Shake'N'Bake
- geregistreerd lid
Ik las het niet goed je duid op brokken niet op de vitamin .
7dgn kvv vind ik nog iets te vroeg (mijn mening)
De Premium brands zoals je verklaard klopt als een deur , maar er zijn wel degelijk koplopers in droge brok op de markt zoals graan vrij Acana en Orijen .
Edit : ik probeer mezelf even meer te educeren als het gaat om de gezondheid van me hond , voornamelijk is rust ook een belangrijke factor voor de otwikkeling van de hond .
Ik merk wel dat als ik om me heen kijk dat ik zeer actief bezig ben in vergelijking met mensen om me heen met een hond .
En dan ook niet tekort wil komen .
En als je dan een dagje op de honden sport gaat kijken en Nuvet word als reclame gebruikt en bij de bekende fokkers ook wil ik er toch iets meer over weten .

7dgn kvv vind ik nog iets te vroeg (mijn mening)
De Premium brands zoals je verklaard klopt als een deur , maar er zijn wel degelijk koplopers in droge brok op de markt zoals graan vrij Acana en Orijen .
Edit : ik probeer mezelf even meer te educeren als het gaat om de gezondheid van me hond , voornamelijk is rust ook een belangrijke factor voor de otwikkeling van de hond .
Ik merk wel dat als ik om me heen kijk dat ik zeer actief bezig ben in vergelijking met mensen om me heen met een hond .
En dan ook niet tekort wil komen .
En als je dan een dagje op de honden sport gaat kijken en Nuvet word als reclame gebruikt en bij de bekende fokkers ook wil ik er toch iets meer over weten .
Laatst gewijzigd door Shake'N'Bake op 28 mar 2012 10:08, 1 keer totaal gewijzigd.
- Fizgig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
- Aantal honden: 2
Aha, dank u! Er was laatst zo'n lijst met afkortingen maar deze kende ik nog niet.Nanna schreef:american pit bull terrierFizgig schreef:Wat betekent APBT?