Wat moet ik nu doen? Is dit een gevalletje "met gierende banden naar de dierenarts", of moet ik iets (juist niet) doen? Ben er behoorlijk van geschrokken, heb dit nog nooit meegemaakt.
Wie weet raad?
Moderator: moderatorteam

Sjon is 5 jaar, heeft dit nog nooit gehad (alleen een keer na een erectie een gesprongen bloedvaatje, verder nooit bloed in die regionen), is niet gecastreerd.. Hij heeft verder de hele dag normaal geplast, niet echt enorme plassen want er dient flink gemarkeerd te worden natuurlijk, maar wel gewoon zoals hij altijd plast.yukon schreef:Hoe oud is Sjon?
Heeft hij dit vaker al gehad?
Gecastreerd?
Kleine beetjes plassen of normaal?
Kijk het even aan hoe het vanavond bij de uitlaatronde is. Is het er vanavond nog dan morgen even plasje langsbrengen bij da.
Kan hij vanavond niet plassen of vaak hele kleine beetjes dan naar da toe.
Hahaha! Serieus? Dat wordt nog wat!yamie schreef:soeplepel meenemen met uitlaten
Die heb ik helaas niet.. Toch maar een soeplepel dus.yukon schreef:Wat ook werkt is zo'n metalen puntvoerbak, kan je heel makkelijk urine mee opvangen.

Oh, maar dat doe ik ook niet, hoor. Vind het gewoon vervelend en ik schrok me lam toen ik ineens bloed uit dat piemeltje zag komen.Nakisha schreef:Ik zou niet direct van het ergste uit gaan hoor.
Daar willen wij wel een foto van zien.Maylala schreef:Hahaha! Serieus? Dat wordt nog wat!yamie schreef:soeplepel meenemen met uitlaten