Ze zat er uiteraard aan te pulken.
Wat kan ik er aan doen ?
Moderator: moderatorteam

Nee, ze heeft er geen last van. Het zit nl op het achterste voetkussentje. Toen ik net weer thuis kwam heb ik het nog bekeken en het ziet er eigenlijk al een stuk beter uit. Ik kijk het wel aan. Bedankt voor de tips trouwens !*tweety* schreef:..........Zal wel zeer doen met lopen?

Bij Canna hetzelfde. Lijkt me normaal....maar als iemand een andere mening heeft...Laura & Leroy schreef:.............Leroy heeft het voornamelijk glad, en een paar plekjes zo ruw als de tong van een kat. Is dat normaal?
Ik ben namelijk ook wel eens bang dat het kapot gaat..
Hoe zorg je er voor dat ie blijft zitten ? Gebruik je dan een kindersok ofzo ?sirene schreef:Een sok aan...............
Dat is per hond heel verschillend en bij sommige rassen zie je het meer dan bij andere maar volgens mij maakt het verder niks uit.Laura & Leroy schreef:Hoe zien de zooltjes van jullie honden er eigenlijk normaal uit? Leroy heeft het voornamelijk glad, en een paar plekjes zo ruw als de tong van een kat. Is dat normaal?
Hoe zorg je er voor dat ie blijft zitten ? Gebruik je dan een kindersok ofzo ?[/quoteCanidae schreef:sirene schreef:Een sok aan...............
Laura & Leroy schreef:Wat ziet dat er naar uit zeg. Die van Charlieis dat hele zooltje nou doormidden?!
Hoe zien de zooltjes van jullie honden er eigenlijk normaal uit? Leroy heeft het voornamelijk glad, en een paar plekjes zo ruw als de tong van een kat. Is dat normaal?

De vloeibare pleisters in de link zijn toch voor mensen ?jenn90 schreef:Die vloeibare pleister die je noemt niet wel de vloeibare pleister voor mensen..........
Volgens mij heb je het over pleisterspray ! Vloeibare pleister is iets anders, maar dat kon ik niet vinden bij Etos, DA en Kruidvat.jenn90 schreef:Oh dat had ik niet goed gelezen naar mijn ervaring doet het erg zeer
als je het erop spuit en ik vind het absoluut niet werken

Ik hou het gewoon in de gaten !KyraYouri schreef:Het zou heel goed een atopie of contact allergie kunnen zijn.
Een van onze boxers had dit en zij ging dan ook overmatig likken aan haar voetzooltjes. Wij hebben nooit achterhaald waar het van kwam, ze had het ook niet contstant.
Succes ermee!