Leuke vooruitzichten

Moderator: moderatorteam
Wat heftigMarcel.s schreef:Wij zijn er ook op 6 mei (Marcel is reserve roeier, of de foto hierboven zit ie ook op de boot)
We zouden ook meedoen met de demo maar helaas is onze herder inmiddels overleden.
Nu nemen we 2 andere honden mee (Judy en Fonzie) en gaan ook meedoen met wat workshops.
Wij waren er nog nooit geweest maar het klinkt erg leuk, denk wel dat 1 dag wel genoeg is
Enig idee of dat voor iedereen toegankelijk is? Ik heb nl. nooit een startbewijs aangevraagd, maar weer eens een wedstrijdje doen lijkt mij best leukLongFields schreef:Ik zag dat er dit jaar ook een agilitywedstrijd gehouden wordt (op 6 mei). Misschien schrijf ik Tapas daar wel voor in.
veertje schreef:Enig idee of dat voor iedereen toegankelijk is? Ik heb nl. nooit een startbewijs aangevraagd, maar weer eens een wedstrijdje doen lijkt mij best leukLongFields schreef:Ik zag dat er dit jaar ook een agilitywedstrijd gehouden wordt (op 6 mei). Misschien schrijf ik Tapas daar wel voor in.
Dan loop ik zeker eventjes langs die standTriplefox schreef:Voor wie een leuke foto van zijn/haar hond(en) wil.... ik ben alle dagen bezig met gratis studioshoots bij de Eukanuba stand!
Triplefox schreef:Voor wie een leuke foto van zijn/haar hond(en) wil.... ik ben alle dagen bezig met gratis studioshoots bij de Eukanuba stand!
Welke dag ga jeSannePP schreef:Ik heb er 2 keer gestaan met onze stichtingen, maar dit jaar is het niet te betalen voor onze projectgroep. Misschien ga ik wel even kijken, gewoon als bezoeker. Wie gaat er met me mee?
Triplefox schreef:Voor wie een leuke foto van zijn/haar hond(en) wil.... ik ben alle dagen bezig met gratis studioshoots bij de Eukanuba stand!