Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wisselen

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Laniboekje
Actief
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 1

Wisselen

Ongelezen bericht door Laniboekje »

Ik schrok net best wel. Mila was minding her own business, druk doende met een voetbal toen ze ineens wat ging smakken. Ik keek op omdat ik mij afvroeg wat ze te pakken had en ging dus even kijken bij dat gesmak. Ineens belletjes speeksel vermengd met bloed uit haar bek. Maar best veel! Ik schrok en ik denk dat Mila dat voelde en ze wilde dus ineens ook niet dat ik bij haar bek kwam.

Even aangekeken en na een minuut was het ook allemaal weer over en ging Mila over tot de orde van de dag met haar voetbal. Vlak daarna even in haar bek gekeken en naar mijn weten twee onderste tandjes eruit in een keer. Kan dat het zijn geweest? Ik haalde natuurlijk allemaal weer doemscenario's in mijn hoofd. Maar was dit gewoon een kwestie van twee tandjes in een keer eruit met wat bijkomend ongemak?
dancingdaydream
Zeer actief
Mijn ras(sen): Outdoor Chihuahua - Yuna, Perro Peruano Peludo - Chell
Aantal honden: 2

Re: Wisselen

Ongelezen bericht door dancingdaydream »

Kan best hoor, dat ze met spelen losgeraakt zijn. Hoe oud is Mila nu?
Afbeelding
Laniboekje
Actief
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 1

Re: Wisselen

Ongelezen bericht door Laniboekje »

Mila is vier maanden. Ze is al aardig aan het wisselen maar ik had nog nooit gezien dat ze ging smakken en dat er ook daadwerkelijk flinke druppels speeksel vermengd met bloed uit haar bek kwamen. Nu ziet bloed vermengd met een waterige substantie er altijd erger uit dan het is natuurlijk maar ik schrok best.

Mila had overigens een minuut erna nergens meer last van en ook deze ochtend geen problemen. Ik denk dat het echt ineens twee tandjes in een keer waren en dat dat even heel onplezierig was voor de kleine puppedame.
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”