Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
O, jouw Sam lijkt inderdaad veel op Bono zeg! Maar gezien jouw woonplaats lijkt de kans me klein dat ze familie zijn.
En wat zijn ze toch leuk hè, die rode katers
Ja ze zijn veel leuker dan andere katten! Sam is echt mijn schatje, we 'praten' ook vaak met elkaar, lekkere kletskous is het. Hij heeft diabetes, en als zijn suiker te hoog of te laag is, komt ie bij me zitten op de bank. Dan kan ik zijn suiker meten en hij heeft altijd gelijk. Hij is al 13 en heeft ook nog pancreatitis, dus ik hoop maar dat ie nog heel lang mag leven want ik kan hem niet missen, die ouwe gek!
Fizgig schreef:Ja ze zijn veel leuker dan andere katten! Sam is echt mijn schatje, we 'praten' ook vaak met elkaar, lekkere kletskous is het. Hij heeft diabetes, en als zijn suiker te hoog of te laag is, komt ie bij me zitten op de bank. Dan kan ik zijn suiker meten en hij heeft altijd gelijk. Hij is al 13 en heeft ook nog pancreatitis, dus ik hoop maar dat ie nog heel lang mag leven want ik kan hem niet missen, die ouwe gek!
Wauw, jouw Sam is al een krasse knar - Bono is pas 3 jaartjes jong. Eén van mijn poezen is 19 geworden met nierinsufficiëntie (afgelopen november overleden), dus Sam kan echt nog wel even mee! Overigens heb ik naast rode katers ook altijd schildpadjes (poezen dus hè, niet de reptielen). Bij de poezen zijn dat mijn favorieten, echt pittige beestjes, zo ongeveer de tegenovergestelden van de relaxte rode katers dus
Fizgig schreef:Ja ze zijn veel leuker dan andere katten! Sam is echt mijn schatje, we 'praten' ook vaak met elkaar, lekkere kletskous is het. Hij heeft diabetes, en als zijn suiker te hoog of te laag is, komt ie bij me zitten op de bank. Dan kan ik zijn suiker meten en hij heeft altijd gelijk. Hij is al 13 en heeft ook nog pancreatitis, dus ik hoop maar dat ie nog heel lang mag leven want ik kan hem niet missen, die ouwe gek!
Wauw, jouw Sam is al een krasse knar - Bono is pas 3 jaartjes jong. Eén van mijn poezen is 19 geworden met nierinsufficiëntie (afgelopen november overleden), dus Sam kan echt nog wel even mee! Overigens heb ik naast rode katers ook altijd schildpadjes (poezen dus hè, niet de reptielen). Bij de poezen zijn dat mijn favorieten, echt pittige beestjes, zo ongeveer de tegenovergestelden van de relaxte rode katers dus
Hihi, Sam heeft een schildpad zusje, die Beertje heet, en inderdaad, die twee zijn tegenpolen! Die is heel pittig, ik krijg de vlooiendruppels nauwelijks in haar nek gedruppeld zonder helemaal open gekrabt te worden. Ze is wel lief hoor, maar je moet haar niet proberen op te tillen, dat lukt gewoon niet. Maar dan wel s' avonds helemaal op haar rug gek doen en kroelen bij me. Maar met Sam botert het nooit, al wast ie haar wel eens, krijgt ie een haal over zijn neus!
Hij traint ze in het Maf Maffen
Nu nog met steun, maar straks moet de witte het ook op de bankleuning kunnen...
Het weekendbaasje van Salina, Pipra en Cayenne. Het echte baasje van Jasmine (kat), Miss Piggy en Hartje (cavia). Mr en Mrs Blue, Lessa en Vanyel (parkiet)