Nu ben ik op zoek naar prijzen en dan van de Operatie met een kunstband...
Weet iemand die ???
Moderator: moderatorteam

Cujo is ruim 50 kilo en die 2000 euro was zo duur omdat er een tta inkwam. Moet zeggen dat ze daar 10 keer beter op loopt dan op de poot die 8 weken geleden geopereerd is. Vd week nog contact gehad met Yolande krooshof en ze zou nu eigenlijk niet meer mogen manken. Waarschijnlijk heeft ze het geforceerd toen ze werd gegrepen door een andere hondeefje+huig schreef:wat een prijzen zeg!
Harley heeft in november een kruisbandoperatie ondergaan en daar was ik 440euro voor kwijt,heb alleen even geen idee of dit een kunstband was of lichaamseigen.
Nou was harley maar 12kilo,dat zal zeker wel schelen in de prijs denk ik maar 2000euro,mijn hemel.
Elien schreef:In de dierenkliniek te merelbeke (belgie) heeft een tta 2 jaar geleden me iets van 1600 euro gekost, zonder de kosten van vooronderzoek, maar dat was niet enorm dacht ik.
Vorig jaar had ze terug aan de andere kant haar kruisband gescheurd en was dit +- 1900 euro. Er waren toen wel complicaties bijgekomen en dat was dan ook de reden dat dit iets meer gekost heeft.
Een 6 weken na de operatie op controle + foto's en na nog eens 6 weken weer op controle + foto's.
Het is enorm veel geld, maar wat moet je doen he. . . Een jonge hond van toen 3 jaar, groot en zwaar ras (nu ja +- 42 kg) en dit was dan toch de beste oplossing volgens de dierenarts.Demi schreef:Elien schreef:In de dierenkliniek te merelbeke (belgie) heeft een tta 2 jaar geleden me iets van 1600 euro gekost, zonder de kosten van vooronderzoek, maar dat was niet enorm dacht ik.
Vorig jaar had ze terug aan de andere kant haar kruisband gescheurd en was dit +- 1900 euro. Er waren toen wel complicaties bijgekomen en dat was dan ook de reden dat dit iets meer gekost heeft.
Een 6 weken na de operatie op controle + foto's en na nog eens 6 weken weer op controle + foto's.
Het is echt veel geld he een TTA.... Wat voor complicaties kreeg ze na de operatie?