Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Spikey kraakt
Moderator: moderatorteam
- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
- Aantal honden: 3
Spikey kraakt
Tja precies zoals het hierboven staat. Het is een heel raar geluid en we weten niet waar het vandaan komt. Eerst dachten we dat hij met de nagels over de plavuizen schuurde. Maar het gebeurt ook als hij op de bank ligt.
zelf denk ik dat het zijn pootje is. Je hoort het (erg hard) als hij met zijn pootje over zijn neus veegt. Hij heeft geen pijn en als je zijn pootje beweegd kun je het horen en voel je ook niets.
Raar hoor. Zijn er ook ander honden die dit hebben? Het klinkt echt erg hard.
zelf denk ik dat het zijn pootje is. Je hoort het (erg hard) als hij met zijn pootje over zijn neus veegt. Hij heeft geen pijn en als je zijn pootje beweegd kun je het horen en voel je ook niets.
Raar hoor. Zijn er ook ander honden die dit hebben? Het klinkt echt erg hard.
-
Ήυs
Re: Spikey kraakt
Wat apart, nog nooit van gehoord.
Is het echt een kraak geluid of meer een 'knak' geluid wat je zelf ook wel eens met je handen hebt bijvoorbeeld?
Is het echt een kraak geluid of meer een 'knak' geluid wat je zelf ook wel eens met je handen hebt bijvoorbeeld?
- dancingdaydream
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Outdoor Chihuahua - Yuna, Perro Peruano Peludo - Chell
- Aantal honden: 2
Wat vreemd! Toch even laten kijken bij de DA? misschien zit er iets niet goed met zn gewrichtje?

- blacky
- Zeer actief
Het is echt een krakend geluid. echt krrrrrrrrrrr.Fafo schreef:Wat apart, nog nooit van gehoord.
-
Ήυs
Euh.. Ik zou het even laten checken.blacky schreef:Het is echt een krakend geluid. echt krrrrrrrrrrr.Fafo schreef:Wat apart, nog nooit van gehoord.
-
S@ndr@
- Zeer actief
tja, als er verder niets aan de hand is zou ik er ook niet al teveel acht op slaan.
Gil kraakt ook wel eens
en die heeft er ook duidelijk geen last van 
Gil kraakt ook wel eens
- blacky
- Zeer actief
kijk dit wil ik eigenlijk graag horen. Hij kraakt maar geeft zelf niet aan dat het hem zeer doet. (en hij is echt een piepert hoor).S@ndr@ schreef:tja, als er verder niets aan de hand is zou ik er ook niet al teveel acht op slaan.
Gil kraakt ook wel eensen die heeft er ook duidelijk geen last van
Ik wil met hem niet de molen in. Want dan worden er weer foto's gemaakt waar waarschijnlijk niets op te zien is. Misschien ook wel maar dan is er waarschijnlijk niets aan te doen. En mag je weg met de woorden: "als hij hier last van krijgt dan kan je overwegen ....."
Toch was ik wel benieuwd of meer honden dit hebben. Het klinkt echt heel hard. We hadden eerst niet eens door dat het bij Spikey vandaan kwam.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
ja gina kraakt ook, maar dat heeft wel een reden: artrose namelijk 

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- blacky
- Zeer actief
Heeft ze dan ook pijn? en als je zelf haar pootje beweegt voel je het dan ook schuren? Bij Spikey is dat niet zeg maar.renee-uk schreef:ja gina kraakt ook, maar dat heeft wel een reden: artrose namelijk
En wat doe je aan de artrose. Ik wil eigenlijk graag met zalmolie beginnen. Op de verpakking stond dat het heel erg goed was voor hart, bloedvaten en gewrichten.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
ja als ze geen pijnstillers krijgt heeft ze pijn, dus krijgt ze een halve previcox per dag.blacky schreef:Heeft ze dan ook pijn? en als je zelf haar pootje beweegt voel je het dan ook schuren? Bij Spikey is dat niet zeg maar.renee-uk schreef:ja gina kraakt ook, maar dat heeft wel een reden: artrose namelijk
En wat doe je aan de artrose. Ik wil eigenlijk graag met zalmolie beginnen. Op de verpakking stond dat het heel erg goed was voor hart, bloedvaten en gewrichten.
en ook ja, als er ook maar iets beweegt, poot of haar achterkant, dan kraakt en schuurt het.
er is niks aan te doen en zolang ze met de pijnstillers nog een hondwaardig leven heeft laat ik het zo.
ze krijgt wel al jaren dagelijks glucosamine, chondroïtine en visolie en dat maakt het allemaal wel wat draaglijker denk ik, ik merk het aan haar als ze ze een paar dagen niet krijgt.
en ze krijgt acupunctuur en dat helpt ook mee om het allemaal leefbaar te houden voor haar.
maar als dat allemaal geen verschil meer maakt en het leven niet meer leuk is voor haar mag ze gaan, al hoop ik dat dat nog een hele tijd duurt

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love