Ik zit een beetje over het volgende na te denken.
Ik geef mijn hondjes 2x per dag farmfood kvv rundvlees. Heel af een toe krijgen ze farmfood groene pens en hart/pens.
Nu ben ik een tijdje terug begonnen met kippennekjes, kippenvleugeltjes en lamsvlees af en toe er bij te geven.
Maar ze krijgen dus eigenlijk vaak alleen kvv rundvlees.
Nu las ik hier op het forum, dat je als je kvv voert, verschillende diersoorten moet voeren. Naar mijn idee doe ik dat eigenlijk te weinig.
Nu zat ik dus te denken, als ik weer farmfood gaat bestellen om dan ook barfproducten (verschillende diersoorten) erbij te bestellen. En dan dus 1 keer per dag kvv te voeren, dus de helft van wat ze op een dag zouden krijgen, en dan de andere helft een barfproduct.
Nu is mijn vraag dus of dit kan? Of moet ik dan alsnog dingen gaan toevoegen omdat ze anders te kort komen?
Ik hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is.
Ik zou natuurlijk ook gewoon vaker verschillende kvv's van verschillende diersoorten kunnen gaan geven. Maar ik vind die barfproducten wel leuk om te geven en mijn hondjes vinden het ook heerlijk en ze zijn er wat langer mee bezig.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vraagje over KVV en barf
Moderator: moderatorteam
- Priscill@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua
- Aantal honden: 5
Vraagje over KVV en barf
Groetjes Priscilla en pootjes van Bailey, Breezer, Brandy, Bourbon en Bacardi