Graag wil ik jullie vragen hoe jullie denken/ervaringen zijn met Profine puppybrokjes. In de dierenwinkel werd deze ons aanbevelen boven de "gewone" pedigreebrokjes, die vol zouden zitten met zout en andere troep waardoor de puppy sneller uitdroogt mocht hij eens last hebben van diarree, en de voedingswaarde vele malen lager ligt. Hij liet ons ook het verschil zien, met pedigree zou Rocco dan ook 265gr mogen nu als ik me goed herinner en van Profine mag hij maar 165gr.
Rocco is er wel dol op, zo erg dat hij gisteren zo snel alles naar binnen schrokte (en dat ligt er niet aan dat hij honger heeft
Dit kan misschien ook te maken hebben met het feit dat hij gisteren weer een ontwormingskuurtje heeft gehad (deze kreeg hij 's morgens en pas na de avondbrokken moeten
In de dierenwinkel gaven ze ook aan dat ze profine alleen nu als pup aanbevelen, maar hij uiteindelijk het beste over kan gaan op vers waarbij ze ons destijds graag willen adviseren.
Wat vinden jullie en vanaf welke leeftijd kunnen ze dan het beste over op vers en hoe pak ik dat aan?
Graag jullie mening