Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dierenarts in omgeving Nieuw Vennep
Moderator: moderatorteam
-
Nono
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retrievers
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Dierenarts in omgeving Nieuw Vennep
Ik ben voor puppymensen op zoek naar een goede/betrouwbare dierenarts in de buurt van Nieuw-Vennep.
Het hoeft niet perse een dierenarts te zijn in Nieuw-Vennep. Deze mensen willen er best een half uurtje voor rijden. Als het maar een betrouwbare dierenarts is, waar men goede ervaringen mee heeft.
Iemand?
Het hoeft niet perse een dierenarts te zijn in Nieuw-Vennep. Deze mensen willen er best een half uurtje voor rijden. Als het maar een betrouwbare dierenarts is, waar men goede ervaringen mee heeft.
Iemand?
-
blondie
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Re: Dierenarts in omgeving Nieuw Vennep
Lastig ieder heeft zo zijn voorkeur denk ik. Zelf zit ik naar volle tevredenheid bij deze da http://www.dierenartsabc.nl/
ze zit in Noordwijkerhout en in Lisse ongeveer een klein half uurtje is dat vanuit Nieuw Vennep.
ze zit in Noordwijkerhout en in Lisse ongeveer een klein half uurtje is dat vanuit Nieuw Vennep.
-
Laura84
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse Herder Langhaar
- Contacteer:
Ik zit bij lussing in hoofddorp, heb ook goede ervaring met Dortmund en de dierenkliniek in Oegstgeest-noord. De dierenartsen in de vennep sla ik eigenlijk altijd over, zelfs al hebben hun weekend dienst. Maar goed, een dierenarts is gewoon een persoonlijke voorkeur
Groetjes Laura, en de streepjes bende, Fix en Laicka

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ik woon in hetzelfde dorp en ga altijd naar Oegstgeest-Noord, naar Chris Zuiderduin en ben daar heel erg tevreden over. Bij mij thuis vandaan is dat een kwartier a 20 minuten rijden. http://www.welcome.to/dierenarts
Voorheen ging ik naar dierenarts Van Rijn, ook een prima dierenarts maar vooral rondom het fokken ontbrak het hem voor mijn gevoel wat aan parate kennis.
Voorheen ging ik naar dierenarts Van Rijn, ook een prima dierenarts maar vooral rondom het fokken ontbrak het hem voor mijn gevoel wat aan parate kennis.
-
Laura84
- Zeer actief
- Contacteer:
Wat grappig, misschien kom ik je daar een keer tegen. Zodra laicka gedekt moet worden stap ik over naar hem. Plus daarbij dat t een goede kennis is van meLongFields schreef:Ik woon in hetzelfde dorp en ga altijd naar Oegstgeest-Noord, naar Chris Zuiderduin en ben daar heel erg tevreden over. Bij mij thuis vandaan is dat een kwartier a 20 minuten rijden.

- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Ik heb ooit de tip gekregen om voor fokdingen naar hem te gaan van iemand op een ander forum, en sindsdien ben ik daar niet meer weggegaan. Vindt het een hele fijne en kundige dierenarts, met gevoel voor realiteit én humor.***puppy*** schreef:Wat grappig, misschien kom ik je daar een keer tegen. Zodra laicka gedekt moet worden stap ik over naar hem. Plus daarbij dat t een goede kennis is van meLongFields schreef:Ik woon in hetzelfde dorp en ga altijd naar Oegstgeest-Noord, naar Chris Zuiderduin en ben daar heel erg tevreden over. Bij mij thuis vandaan is dat een kwartier a 20 minuten rijden.
- tycha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Smoothies
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Oegstgeest-Noord
Is ook mijn dierenarts, een zeer fijne en kundige dierenarts, die ook nog eens aan je portemonnee denkt. Bij herhalingsbezoeken wordt er geen bezoek gerekend alleen eventuele medicatie. Ik kom er de laatste tijd helaas te veel. 

Groetjes Marja
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
tycha schreef: Ik kom er de laatste tijd helaas te veel.
Ik had dat vorig jaar, was daar toen kind aan huis. Maar nadat ik gekscherend een keer gezegd heb dat ik mijn abonnement op ging zeggen is het een stuk beter gegaan en ben ik alleen nog maar voor de entingen geweest. (klop het op dit moment gelijk even af hoor!)
-
blondie
- Zeer actief
Ik ben er 2x geweest in Oegstgeest, aardige man en een mooie praktijk. Na een second opinion bij mijn eigen da (ik twijfelde om een of andere reden) die na uitgebreid mijn hond bevoeld te hebben tot een andere conclusie kwam en wat na het maken van foto's wel de juiste diagnose bleek ben ik toch maar bij haar gebleven. Overigens maakt iedereen fouten hoor, eigen da consteerde bij Bluf eens een kneuzing wat achteraf een breuk bleek (teen)
-
tineke
Ja dit is ook al jaren mijn da en ook wij zijn er zeer tevreden overLongFields schreef:Ik woon in hetzelfde dorp en ga altijd naar Oegstgeest-Noord, naar Chris Zuiderduin en ben daar heel erg tevreden over. Bij mij thuis vandaan is dat een kwartier a 20 minuten rijden. http://www.welcome.to/dierenarts
-
Nono
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retrievers
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Dank je wel voor jullie reacties! Dat het uitzoeken van een dierenarts een persoonlijke voorkeur is, is duidelijk. Maar het is altijd fijn, om ervaringen van anderen te horen. Ik ga de reacties in ieder geval doorgeven, dan kunnen ze zelf nog een beslissing maken, naar wie ze gaan.
Bedankt
Bedankt
-
Laura84
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja, er zijn er veel die om die reden bij chris komen. Zijn vrouw is trouwens ook echt een toppertje. En zijn manier van communiceren is echt fantastisch.LongFields schreef:Ik heb ooit de tip gekregen om voor fokdingen naar hem te gaan van iemand op een ander forum, en sindsdien ben ik daar niet meer weggegaan. Vindt het een hele fijne en kundige dierenarts, met gevoel voor realiteit én humor.***puppy*** schreef:Wat grappig, misschien kom ik je daar een keer tegen. Zodra laicka gedekt moet worden stap ik over naar hem. Plus daarbij dat t een goede kennis is van meLongFields schreef:Ik woon in hetzelfde dorp en ga altijd naar Oegstgeest-Noord, naar Chris Zuiderduin en ben daar heel erg tevreden over. Bij mij thuis vandaan is dat een kwartier a 20 minuten rijden.

- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Ja, inderdaad. Ik heb niet zo vaak met haar te doen gehad maar als dat wel het geval was, was zij net zo doortastend en duidelijk als hij.***puppy*** schreef:Zijn vrouw is trouwens ook echt een toppertje.
- tycha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Smoothies
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
In het begin had ik vaker haar, dan Chris, of ze stonden er zelfs met zijn tweeën. Nadat er kinderen kwamen zie ik voornamelijk Chris.

Groetjes Marja