Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Taste of the wild Pacific Stream!
Moderator: moderatorteam
- Amber
- Zeer actief
- Contacteer:
Taste of the wild Pacific Stream!
Even een vraagje, zijn hier mensen die dit voeren aan hun hond(en).
Nu heb ik gelezen dat de brokjes heel erg klein zijn, klopt dit en zou dit een probleem kunnen zijn voor mijn Bullmastiff?
Wat zijn de ervaringen als die er zijn met dit voer.
Bedankt vast.
Nu heb ik gelezen dat de brokjes heel erg klein zijn, klopt dit en zou dit een probleem kunnen zijn voor mijn Bullmastiff?
Wat zijn de ervaringen als die er zijn met dit voer.
Bedankt vast.
Groetjes van Amber en een poot van Mack en Kay
- kloesje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Jack Russell Terriër Macho
Australian Kelpie Timber en Bindi
Duitse Herder Benthe (co-own) - Aantal honden: 4
Re: Taste of the wild Pacific Stream!
De brokjes zijn net ongeveer zo groot als een medium brok, dus zeker gene hele kleine brok, maar ook geen grote! 
Als je geen gulzige eter hebt dan kun je het prima voeren!
Als je geen gulzige eter hebt dan kun je het prima voeren!
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Mijn 3 Laekense krijgen dit voer ook regelmatig en doen het er prima op, zonder zich te verslikken.
- May Linn
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): border collie's en herders
De brokjes zijn idd niet zo groot.
Ik gebruik ze als beloningssnoepje en een enkele een maaltijd.
Qua vertering enzo doen ze het er prima op.
Al had 1-tje in het begin wel dat hij zich wat verslikte in de brokjes, maar ze zijn hier geen brok gewent dus dat kan ook daaraan liggen.
Ik gebruik ze als beloningssnoepje en een enkele een maaltijd.
Qua vertering enzo doen ze het er prima op.
Al had 1-tje in het begin wel dat hij zich wat verslikte in de brokjes, maar ze zijn hier geen brok gewent dus dat kan ook daaraan liggen.
-
Mojuan
- Zeer actief
Ja dit heb ik een tijd gevoerd naast de kvv en Barf.
En ze vinden het heerlijk, hele mooie compacte en stevige ontlasting, geen stank of winden oid.
Mijn honden verslikten zich er niet in, het zijn wel redelijk kleine brokjes, niet mini ofzo.
En ze vinden het heerlijk, hele mooie compacte en stevige ontlasting, geen stank of winden oid.
Mijn honden verslikten zich er niet in, het zijn wel redelijk kleine brokjes, niet mini ofzo.

- Amber
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik kan er natuurlijk nog weinig van zeggen, heb afgelopen zaterdag twee zakken gehaald, helemaal in Belgie!
Mack krijgt het nu sinds zaterdag, hij vind het in ieder geval lekker, zelfs zonder vleesjes erdoor.
Ze zijn inderdaad niet al te groot de brokken, maar hij verslikt zich niet.
Ontlasting is bijna net zo minimaal als op de kvv, en tot op hede geen stinkers!
Dus we wachten maar af.
Vondt het trouwens een verademing om in een winkel te komen, waar ze alleen maar natuurlijke voeding hebben.
Dus mooie stellingen met glimvoedingen die bol staan van de chemische troep zul je er niet vinden.
Ze hebben ook heel veel soorten kvv, en barfdingen, ik heb er zelfs een drietal kvv's gezien, waar ik tot op hede nog nooit van gehoord had!
Dus zeker een adres, waar ik terug ga.
Mack krijgt het nu sinds zaterdag, hij vind het in ieder geval lekker, zelfs zonder vleesjes erdoor.
Ontlasting is bijna net zo minimaal als op de kvv, en tot op hede geen stinkers!
Dus we wachten maar af.
Vondt het trouwens een verademing om in een winkel te komen, waar ze alleen maar natuurlijke voeding hebben.
Dus mooie stellingen met glimvoedingen die bol staan van de chemische troep zul je er niet vinden.
Ze hebben ook heel veel soorten kvv, en barfdingen, ik heb er zelfs een drietal kvv's gezien, waar ik tot op hede nog nooit van gehoord had!
-
Mojuan
- Zeer actief
Dat was mijn ervaring ook met TotW, dat de ontlasting eigenlijk bijna het zelfde bleef en ook heel weinig.

- Amber
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja dat klopt inderdaad, de meeste keren dat ik brok gaf, bijv. FF,Prins,cavom,en biofood(geperst) was de ontlasting bergen hoog!!
Er kwam dus meer uit dan erin ging,, dat was voor mij persoonlijk de rede om er ook dan mee te kappen,, dat kan nooit goed zijn.
Dus in dat opzicht vindt ik dit nu met TotW een groot pluspunt.
Er kwam dus meer uit dan erin ging,, dat was voor mij persoonlijk de rede om er ook dan mee te kappen,, dat kan nooit goed zijn.
Dus in dat opzicht vindt ik dit nu met TotW een groot pluspunt.
- schelsey
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bernerteefjes Nisha en Mila
- Aantal honden: 3
Welke winkel in belgie heb je dit dan gevonden?Amber schreef:Ik kan er natuurlijk nog weinig van zeggen, heb afgelopen zaterdag twee zakken gehaald, helemaal in Belgie!
Ontlasting is bijna net zo minimaal als op de kvv, en tot op hede geen stinkers!![]()
Dus we wachten maar af.
-
gucci
- Zeer actief
ik heb een opvanger op dit voer gehad, maar geen goede ervaringen mee, erg zachte ontlasting, veel winden en hongergevoel, na adoptie had ik nog wat over en mijn eigen honden ermee gevoerd, hun ontlasting bleef wel goed, maar ook winderigheid.
Groetjes,

- Amber
- Zeer actief
- Contacteer:
www.thedoggyshop.be in Lier.schelsey schreef:Welke winkel in belgie heb je dit dan gevonden?Amber schreef:Ik kan er natuurlijk nog weinig van zeggen, heb afgelopen zaterdag twee zakken gehaald, helemaal in Belgie!
Ontlasting is bijna net zo minimaal als op de kvv, en tot op hede geen stinkers!![]()
Dus we wachten maar af.
- Amber
- Zeer actief
- Contacteer:
Zo zie je maar, hoe het verschilt van hond tot hond,gucci schreef:ik heb een opvanger op dit voer gehad, maar geen goede ervaringen mee, erg zachte ontlasting, veel winden en hongergevoel, na adoptie had ik nog wat over en mijn eigen honden ermee gevoerd, hun ontlasting bleef wel goed, maar ook winderigheid.
De klachten als ontlastingproblemen, en winderigheid, heb ik nu juist weer met andere merken gehad.
-
Mojuan
- Zeer actief
-
gucci
- Zeer actief
elke hond reageert idd. anders op voer, heb dat hier ook gehad met vlees, de ene loopt leeg van smuldier terwijl de andere dat weer heeft met energique, eentje krijgt jeuk van kip en de andere gaat flink over zijn nek van vis, etc. met meerdere honden is het zoeken naar het voer waar ze het goed op doen, mijn eigen honden doen het goed op carocroc en een paar dagen in de week vlees, maar was erg benieuwd naar taste of the wild vandaar toen ook gekocht, maar helaas geen goede ervaring ermee.
Groetjes,

- Amber
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat kan natuurlijk, ik heb zelfs een hond die het op kvv en barf niet goed doet.
Maar beter op de brok,, dus dan denk ik ook wel eens, hoe kan dit nu, want bijna elke hond doet het heel goed op kvv?
Maar ja, aan de andere kant heb ik er weer twee die op het meeste goed doen.
Als je er een hebt die voor bijna alles allergisch is, van muggebeten tot aan bepaalde gras en struiksoorten, dan zakt soms de moed je wel eens in de schoenen. Hoe het op de lange termijn gaat op de TotW, moet ik maar afwachten.
Ik kijk letterlijk van dag tot dag, mocht het op de Pacific Stream niet goed gaan, dan ga ik de High Prairie Canine Formula gewoon proberen.
Voorlopig heb ik nog ruim twee zakken, dus dan heb ik een aardig beeld of het wel of niet gaat.
Maar het blijft lastig, het is heel fijn als je een hond of meerdere honden hebt, die totaal geen problemen hebben, met welk voer dan ook!
Maar beter op de brok,, dus dan denk ik ook wel eens, hoe kan dit nu, want bijna elke hond doet het heel goed op kvv?
Maar ja, aan de andere kant heb ik er weer twee die op het meeste goed doen.
Als je er een hebt die voor bijna alles allergisch is, van muggebeten tot aan bepaalde gras en struiksoorten, dan zakt soms de moed je wel eens in de schoenen. Hoe het op de lange termijn gaat op de TotW, moet ik maar afwachten.
Ik kijk letterlijk van dag tot dag, mocht het op de Pacific Stream niet goed gaan, dan ga ik de High Prairie Canine Formula gewoon proberen.
Voorlopig heb ik nog ruim twee zakken, dus dan heb ik een aardig beeld of het wel of niet gaat.
Maar het blijft lastig, het is heel fijn als je een hond of meerdere honden hebt, die totaal geen problemen hebben, met welk voer dan ook!
-
Mojuan
- Zeer actief
Amber schreef: het is heel fijn als je een hond of meerdere honden hebt, die totaal geen problemen hebben, met welk voer dan ook!
Nou zeg dat wel, jarenlang hier twee honden gehad met bepaalde problemen.
Nu nog maar 1 die geen gluten verdraagt, en de kleinste kan werkelijk álles eten zonder ziek te worden. Die krijgt dus ook gewoon zomaar van alles en nog wat, hoef ik me niet druk om te maken.

- Amber
- Zeer actief
- Contacteer:
Fijn he, zo'n makkelijke hond!