Hij heeft jeuk, dat is duidelijk, ook bij zijn lies. Maar geen vlooien, dus denk aan allergie ofzo?
Vanochtend zat er totaal geen pit in hem, nu gelukkig wel weer.
Moderator: moderatorteam

Ja, dat vind ik ook. Maar m'n dierenarts heeft er meer verstand van dan ik. En ik vertrouw haar ook wel.Lillith schreef:Zo dat is best wat..ik hoop dat hij nu al minder last heeft

Ja Renee, dat weet ik. Niet gelijk zo...was maar een grapje.renee-uk schreef:ze groeien weer aan hoor

Dat vind ik een beetje snel geoordeeld. Ik heb 1x de vraag gesteld of ik uit moest kijken met voer betreft z'n vacht. That's it.renee-uk schreef:nou weet je, je hebt het steeds zo over het uiterlijk van dat hondje dat ik wel de indruk krijg dat dat superbelangrijk voor jullie is en dan raakt mijn gevoel voor humor ook meteen wat op de achtergrond.
sorry, maar dat kan ik ook niet helpen.
maar als je werkelijk het beste voor je hondje wil knip je de haren eromheen weg, niet scheren want dan krijgt ie nog meer jeuk.
vind het vreemd dat de DA dat niet gedaan heeft trouwens, want over het algemeen is een hotspot vele malen groter dan dat je zo ziet door de haren heen.

renee-uk schreef:nee dat klopt, je hebt het haast nooit over je hondje maar je plaatst wel heel veel berichten.
dat valt me op en ik vind dat raar en daardoor zijn de paar berichten die wel over hem gaan blijven hangen bij me.
zal best aan mij liggen hoor, maar ik kan niet zo goed begrijpen dat iemand die in een maand tijd ruim 1100 berichten plaatst op een hondenforum het haast nooit over haar pup heeft.
maar maakt verder niet uit, het is niet verplicht of zo, ik vind het alleen een beetje vreemd

Ja dat klopt, en daarom heb ik ook gezegd dat we dat gaan doen.renee-uk schreef:maar die mening heb je toch ook gekregen?
sam zegt het en ik zeg het ook nog een keer dat je het beste die haren weg kunt knippen.
we zeggen ook allebei dat je beter niet kunt scheren.
en ik vind het raar dat je DA dat haar daar niet weggeknipt heeft.
dat staat toch verder los van de rest?
maar ik begrijp dat we foto's tegemoet kunnen zien?
daar kijk ik dan in elk geval naar uit.
en verder laat ik het hierbij als je het niet erg vindt.