weer eens. Vandaag met Bunker naar de Rashof geweest in Berkel-Enschot waar we niet zo leuk nieuws te horen kregen. Bunker wilde al 2 dagen niet meer lopen en drinken en jankte van de pijn als hij wilde zitten, liggen of opstaan. In Putten hadden we pas geleden een foto laten maken en kregen we te horen dat hij een lichte nekhernia had maar dit blijkt dus niet helemaal zo te zijn, Bunker heeft nl al diverse hernia´s in zijn rug

, de meeste heeft hij met de loop van de tijd gehad en daar zag je de overblijfselen van, de nieuwe heeft hij dus nu weer en op een plek die ontiegelijk pijn moet doen, de andere waren blijkbaar vanzelf overgegaan want we hebben dat nooit gemerkt.
Helaas is Bunker niet te opereren, de kans dat de operatie slaagt is 30/50% en de kans dat hij daarna weer ergens anders een hernia krijgt is erg groot. Nu ligt hij weer bij de cv en staat op de Tramadol en een spierverslapper in de hoop dat de ergste pijn weg gaat en daarna moeten we verder kijken wat we kunnen doen om hem nog een leuke tijd te kunnen geven, de toekomst.....die ziet er helaas niet erg rooskleurig voor hem uit
willen jullie duimen voor mijn kleine witte draakje dat de medicijnen zullen gaan aanslaan en wij nog even van hem mogen genieten
lieve Bunker, mijn kleine witte relbaby, mijn kleine draak ik wil je nog niet kwijt