Gisteren naar de spoed arts geweest, het meisje plastte bloed, veel bloed.
Ik was totaal in paniek, Was de hele nacht om het uur met haar naar buiten geweest, diarree in mijn beleving, kan, bekend probleem bij Bonnie... Om 8u moest ze weer naar buiten... hele plas bloed..
Dat was de bekende druppel.. ik overstuur, hondje overstuur.. drama compleet.
terwijl we de DA aan de tel hadden.. pakte Bonnie haar kong om eens even lekker te gaan spelen...
Om zich 3 min later weer ziek te voelen...
Ik was inmiddels zover dat ik het helemaal niet meer zag zitten. " En als Bonnie dood gaat zet ik geen kerstboom! "
Uiteindelijk naar de praktijk, Urine onderzocht, Bonnie onderzocht.. Acute blaasontsteking.
Na antibiotica / pijnstillende injectie ging het met Bonnie alweer een stuk beter.
Vandaag even bij de eigen DA laten checken.
Kom ik vanmiddag binnen in de kamer, ligt mijn meisje op de bank, met een hangend oor. minimaal, denk niet eens dat het iemand anders was opgevallen..
Goed, verder voelde ze zich redelijk ok, beetje hangerig, maar dat mag.
Vanavond naar de DA.. Urine zat gelukkig geen bloed meer in. wel onsteking nog, maar het bloed is gelukkig weg.
Omdat haar vacht opeens heel lelijk geworden is afkrabsel genomen, bekeken etc, gelukkig geen mijten of zo..
Toch nog even naar haar oortje gekeken..
Flink ontstoken....
arm meiske, dat is nieuw, hebben we nog nooit gehad.
5 dagen zalven..
Ook wachten we nog op de uitslag van de gemaakte longfoto's omdat ze blijft hoesten..( maar haar conditie is beter dan ooit.. )
Tot overmaat van ramp is Do ook nog eens ziek ( 40.9 koorts, hangerig, longen klinken niet helemaal ok )
Die mag morgen ochtend weer terug..
Ik heb het even helemaal gehad.. werkelijk.
Willen jullie wat positieve energie sturen?

Bonnie 09-05-'99 ~ 06-09-'15