De puppen van Amai zijn nu al weer 7 weken. Diverse streken hebben ze uitgehaald. tot het strippen van de keuken tot aan laadjes openrukken, planten trekken, elkaar molesteren, Amai in haar oren bijten en keihard wegrennen. Wie het hardst kan blaffen, wie ons onderuit kan laten vallen, broertjes en zusjes in de speeltunnel tackelen en ga maar door. Het zijn en waren een stelletje echte hooligans.
Gisteren zijn de eerste twee vertrokken, Durga en Daro. Een wolfsgrauw teefje en reutje. beiden hebben het zwaar gehad in de auto, janken piepen gillen en kotsen. bij de eigenaren thuis lekker over het gras gerend, de weilanden verkend, kennis gemaakt met alles wat in en rond het huis was en daarna eten en lekker slapen. zover ik begrepen heb zijn ze de nacht goed doorgekomen. Durga hebben ze vanochtend zelfs wakker moeten maken hihihihi
Vandaag is mijn kleinste meisje vertrokken. Een zwart teefje met een rood bandje. Een ontzettend giftig hondje maar oh zo lief als ze wil kroelen. Dit was even flink slikken. Ik geloof dat ik er nooit aan wen. Suzanne heeft me net nog gebeld en verteld dat ze het super naar haar zin had. niets gillen of piepen in de auto. Ze heeft op haar gemak naar buiten zitten kijken en thuis alles verkend alsof er niets aan de hand was. Stoere tante mijn meisje.
Nu nog maar 6 heren en dames over. t wordt nu al stil in huis. pfffffffffffffff.
as maandag, dinsdag, vrijdag en zaterdag vertrekt de rest. Eentje blijft er bij ons tot 15 december. Is voor Amai ook wel heel erg prettig. morgen nemen we de 6 puppenwuppen mee naar de aankeuring van Amai. Zij moet nog op voor het fokcertificaat levensduur. ik ben heel benieuwd hoe ze het morgen in de auto doen en hoe ze het vinden tussen mensenbenen in.
we hebben genoten van het 9-tal. Voor de eerste keer na alle nesten hadden we van dit nest een aantal willen houden. zo zelfstandig, zelfverzekerd is schitterend om mee te maken. Bijten gruwlijk hard in je armen en handen. 8 stuks gaan de IPO en KNPV in en zoals altijd in onze nesten gaat er eentje naar een huisgezin. ons kleintje met het rode bandje.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Pups Amai vliegen uit.
Moderator: moderatorteam
-
Dianavdberkt
- Zeer actief
- corina
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriër
- Aantal honden: 1
Re: Pups Amai vliegen uit.
Ooooh Diana ik moest nog aan ze denken gister of ze er nog waren of dat ze al naar hun nieuwe baasjes vertrokken waren. Maar het afscheid nemen is begonnen! Geniet nog even van de laatste 6 voor je het weet zijn ze weg en hou je misschien wel weer tijd over 
Groetjes Corina & Spot

Dana 26/01/2004 - *28/08/2018
Elvis 14/04/2005 - *21/06/2018

Dana 26/01/2004 - *28/08/2018
Elvis 14/04/2005 - *21/06/2018
- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
- Aantal honden: 2
Sterkte voor jou, het lijkt me heel erg om afscheid te moeten nemen van die kleine hummels.

- daywalker
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog - Mechelse Herder - Akita -
- Aantal honden: 4
Je went inderdaad nooit aan afscheid nemen van je kroost. Ik stond ook altijd net niet te janken 
mijn vrienden zie je niet, die staan achter me
-
jores
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): engelse springer spaniel en engelse cocker spaniel
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
groetjes Annemie
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve