Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Ik heb weer eens een nieuwe jas in elkaar gefröbeld voor Chup. Idee was om een jasje te maken die lekker warm is maar ook snel aan en uit tijdens de trainingen bijvoorbeeld.
Over de ruglijn ben ik toch niet helemaal tevreden, die moet wat minder scherp aflopen. Verder best leuk gelukt
Hij is nog een beetje stug trouwens, moet eigenlijk eerst even gewassen worden
Badu schreef:Chique jas
De achterkant kan iets korter wellicht... & de staart vrij zodat ze een beetje kunnen communiceren
Daar is ie niet voor bedoeld, ik wil hem alleen voor de trainingen gebruiken, tijdens warm- en uitlopen, heb hem dus speciaal langer gemaakt
Ach so
Hoe zie je dat trouwens voor je als ik wel een "wandeljas" zou maken, korter aan de achterhand natuurlijk maar die staart vrij, twee losse billen dan ofzo? Heb een plaatje hoe je dat bedoeld? Of gewoon de achterkant zo kort dat het meer alleen een rugdekje is?
YvetteJ schreef:Hoe zie je dat trouwens voor je als ik wel een "wandeljas" zou maken, korter aan de achterhand natuurlijk maar die staart vrij, twee losse billen dan ofzo? Heb een plaatje hoe je dat bedoeld? Of gewoon de achterkant zo kort dat het meer alleen een rugdekje is?
Met een gat bij de staart lijkt me het simpelst? Gewoon telkens staartje er doorheen.