Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Hilde schreef:Vrouwtje 2 vind ik gaaf! Leuk zijn ze hè, cavia's!
Ja; ik ben er ook gek op; heb ze al bijna heel mijn leven. Niks leukers als zomers in je tuinstoel te hangen en toe te kijken hoe ze rondhobbelen in hun grote ren.
Wat zijn ze mooi.
Ik heb zelf ook 3 cavia's, een creme wit borstelcaafje (castraatje) en twee us teddys in rood zwart wit en choco creme wit.
Heel veel plezier met je nieuwe aanwinsten.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Hebben ze in Zwitserland geen cavia's? Of verkopen ze daar alleen maar Murmeltieren
Jawel, ook hier cavia,s te koop; in de dierenwinkel betaal je al gauw 60 Euro voor zo,n beestje; tikt toch aardig aan bij 4 jonge cavia,s...Nu heb ik er 4 voor 40 Euro
Ook was ik op zoek naar mijn lievelingskleur; driekleur zwart,creme en wit; heb hier lang rondgekeken maar kwam het nooit tegen; toen ik er bij Intratuin 2 zag zitten heb ik ze gelijk gekocht; op de vogeltjesmarkt in Barneveld ben ik nog een keer zwak geworden en heb er nog 2 leukertjes weggehaald.
Hebben ze in Zwitserland geen cavia's? Of verkopen ze daar alleen maar Murmeltieren
Jawel, ook hier cavia,s te koop; in de dierenwinkel betaal je al gauw 60 Euro voor zo,n beestje; tikt toch aardig aan bij 4 jonge cavia,s...Nu heb ik er 4 voor 40 Euro
Ook was ik op zoek naar mijn lievelingskleur; driekleur zwart,creme en wit; heb hier lang rondgekeken maar kwam het nooit tegen; toen ik er bij Intratuin 2 zag zitten heb ik ze gelijk gekocht; op de vogeltjesmarkt in Barneveld ben ik nog een keer zwak geworden en heb er nog 2 leukertjes weggehaald.
Is dat nog steeds in B'veld.??
Dacht dat het allang opgeheven was.?
Heb ik als 13 jarig knulletje ook eens een bokje gekocht die gelijk dood in het hok lag.
Heb ik als 13 jarig knulletje ook eens een bokje gekocht die gelijk dood in het hok lag.
Ja, de vogeltjesmarkt is er nog steeds; ze zitten nu op het industrieterrein; de oude markthal midden in het centrum moest plaats maken voor woningen of winkels.
Ogen open bij het kopen van beesten aldaar; ik heb er ook al cavia,s met schurft en haarlingen gezien; gewoon een kwestie van goed controleren.
Ja, de vogeltjesmarkt is er nog steeds; ze zitten nu op het industrieterrein; de oude markthal midden in het centrum moest plaats maken voor woningen of winkels.
Ogen open bij het kopen van beesten aldaar; ik heb er ook al cavia,s met schurft en haarlingen gezien; gewoon een kwestie van goed controleren.
Ogen open bij het kopen van beesten aldaar; ik heb er ook al cavia,s met schurft en haarlingen gezien; gewoon een kwestie van goed controleren.[/quote]
Wat zijn haarlingen.??[/quote]