Hallo allemaal,
Ons assortiment rauw groeit gestaag.
Normaal post ik alleen op rauw voer forums wanneer ik weer nieuwe leveringen laat komen maar omdat hier ook veel rauw voerders zitten laat ik het hier nu ook even weten.
Via mijn webshop verkoop ik in heel Friesland diepvries voer, NRV / BARF en KVV (CarniVoer, Lotgering en binnenkort ook Alaska).
Daarnaast zijn we ook een verkooppunt van Kiezebrink, daarom kan ik in principe alles leveren wat zij ook hebben. Helaas heb ik niet de vriesruimte om ook alles van hun op voorraad te hebben.
Vandaar dat ik vaak even roep als Kiezebrink weer in de buurt is, dan kan iedereen laten weten wat ze eventueel willen hebben. Dat is vooral handig voor mensen die iets nodig hebben wat ik niet standaard op voorraad heb.
Mocht je iets willen bestellen uit het Kiezebrink assortiment hoor ik dat graag voor 20-11 zodat ik mijn bestelling tijdig compleet heb.
In onze bezorgregio (Leeuwarden, Franeker, Sneek, Harlingen e.o.) lever ik standaard gratis, ongeacht de bestelling. Voor de rest van friesland reken ik 5,- verzendkosten voor bestellingen tot 50 euro. Bestellingen daarboven zijn ook gewoon gratis.
Hierbij de link naar ons NRV assortiment: http://www.petspassion.nl/index.php?gr=14
Als er mensen zijn die het assortiment van Kiezebrink niet kennen hoor ik dat graag even, dan kan ik hun prijslijst wel uploaden. Wij leveren de producten voor dezelfde prijs als Kiezebrink rekent.
Mochten er meer vragen zijn hoor ik het wel.
Groetjes Karen
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kiezebrink (NRV / BARF) rondje Friesland (uiterlijk 20-11)
Moderator: moderatorteam
-
Pets_Passion
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kromfohrländer Gladhaar en Ruwhaar
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Kiezebrink (NRV / BARF) rondje Friesland (uiterlijk 20-11)

Kromfohrländers von Wirlbelsteijn