Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Fietstuig
Moderator: moderatorteam
- poembaa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tervuerense Herders, border collie
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: Fietstuig
Ik heb een tuig van Hurtta voor het fietsen. Bevalt heel goed. Doordat de ring op de rug kan bewegen werkt dat dus perfect met de springer (of Walky Dog in mijn geval). Het is het Pro tuig.
- Turrie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- poembaa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tervuerense Herders, border collie
- Contacteer:
Je moet de goede maat hebben. Als hij te kort achter de oksels zit, is hij dus te klein. Als je hnd zich eruit kan frummelen, dan is-tie dus te groot 
Ik weet niet hoe jouw hond is, de mijne wurmen zich er niet uit. Dat lukt ook niet als ze vast zitten. Als ze loslopen kunnen ze het proberen, maar hebben ze nog niet gedaan.
Ik weet niet hoe jouw hond is, de mijne wurmen zich er niet uit. Dat lukt ook niet als ze vast zitten. Als ze loslopen kunnen ze het proberen, maar hebben ze nog niet gedaan.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
het webmasterharness van ruffwear.
Ik fiets er dagelijks mee met de honden, door de dubbele buikband ideaal, verschuift niet en zit uitstekend.
Ik fiets er dagelijks mee met de honden, door de dubbele buikband ideaal, verschuift niet en zit uitstekend.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Irisz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Denk inderdaad dat dit een ideaal tuig er voor is. Daar kunnen ze echt niet uit.malinois schreef:het webmasterharness van ruffwear.
Zelf gebruik ik een fleece tuig van Hunter, maar als ze daar echt uit zouden willen, lukt dat wel. Hier doen ze dat niet, dus voor mij bevalt hij prima.