Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Pens..
Moderator: moderatorteam
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Pens..
Yla heeft vandaag voor het eerst verse pens gekregen, dacht nog...zou ze wel weten, wat ze ermee moet ??
Maar madame, wist precies wat ze ermee moest. Ze begon te scheuren alsof ze dat altijd al gedaan had voor haar eten. Was trouwens mooi om zo te bekijken.
Maar madame, wist precies wat ze ermee moest. Ze begon te scheuren alsof ze dat altijd al gedaan had voor haar eten. Was trouwens mooi om zo te bekijken.

- saskia en sjaak
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): klikobakkie
- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
Re: Pens..
thom schreef:Yla heeft vandaag voor het eerst verse pens gekregen, dacht nog...zou ze wel weten, wat ze ermee moet ??
ehh.. ja kai krijgt gewoon rauw.. maar stel je toch voor dat je poten vies worden..saskia en sjaak schreef:heerlijk om te zien he, hoe de hond ook zijn poten moet gebruiken om te eten!!
Hij gebruikt ze dus helemaal niet.. trekt ze zelfs weg als er iets op komt..

- Browny
- Zeer actief
- Aantal honden: 5
Die van jou weet tenminste hoe het WEL moet
hier doet de één er heel moeilijk en omslachtig mee.. en de ander laat het in zijn geheel door zijn keel glijden
hier doet de één er heel moeilijk en omslachtig mee.. en de ander laat het in zijn geheel door zijn keel glijden

- saskia en sjaak
- Zeer actief
hoe eet hij dan een lap pens???
sjaak moet er wel met zijn poot op gaan staan anders kan hij er geen stuk vanaf scheuren.
sjaak moet er wel met zijn poot op gaan staan anders kan hij er geen stuk vanaf scheuren.

- Minhie
- Zeer actief
saskia en sjaak schreef:hoe eet hij dan een lap pens???
Maar tegenwoordig hou ik vleesbot bijvoorbeeld vast.. zalmkop glibbert ook alle kanten op..

- saskia en sjaak
- Zeer actief
in 1x doorslikken dat lukt sjaak niet dus hij moet wel.minhie schreef:saskia en sjaak schreef:hoe eet hij dan een lap pens???
sjaak moet er wel met zijn poot op gaan staan anders kan hij er geen stuk vanaf scheuren.Gewoon.. knagen eraan.. of gewoon in een keer doorslikken
![]()
Maar tegenwoordig hou ik vleesbot bijvoorbeeld vast.. zalmkop glibbert ook alle kanten op..
voor mijn vorige hond timmerde ik ze vast aan de pergola, de lap pens dan he!!!!!!

-
Pets_Passion
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kromfohrländer Gladhaar en Ruwhaar
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Dat lukt Teddy wel hoor, 1 lap pens van een kilo dat pak je vast met je kaken je klemt de lap pens vast tussen kop en grond en dan maar knagen, af en toe wat schudden en kijken of de zwaartekracht het al wint en zo niet dan gaat de kop weer naar de grond en dan gaan we nog wat verder knagen.saskia en sjaak schreef:hoe eet hij dan een lap pens???
Aismee begint er gewoon niet aan, die begraaft het in de hoop dat het volgende week of zo in hapklare stukken naar binnen gewerkt kan worden.
Karen

Kromfohrländers von Wirlbelsteijn
- pioenroos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.
Diem heeft precies hetzelfde. Hij slikt alleen niet in 1 keer door, knaagt overal netjes aan door het tegen de grond te drukken. Maar z'n poten gebruikenminhie schreef: ehh.. ja kai krijgt gewoon rauw.. maar stel je toch voor dat je poten vies worden..![]()
Hij gebruikt ze dus helemaal niet.. trekt ze zelfs weg als er iets op komt..
Terwijl hij het wel kan: ik geef hem wel eens wat gedroogde dingen in een lege keukenrol gevouwen. Dat is schoon, en dan kan hij opeens wel het rolletje tussen z'n poten klemmen en kapot scheuren.
Penslap vond hij dan ook erg ingewikkeld eten
Het is wel een mooi gezicht vind ik, als ze lekker aan het werken zijn met hun eten
- Minhie
- Zeer actief
- pioenroos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.
Ja, zo doet Diem het ook. Vaak schiet hij dan ook telkens omhoog als het tegen z'n poten dreigt komenminhie schreef:
Stel je voor.. dat je je poten moet gebruiken
Waarom zou dat zijn? Tussen poten klemmen is toch efficiënter? En Diem kan het wel want dat zie ik dus met een wc rolletje: dat houdt hij vast met poten en scheurt het zo in stukken
- Zilla
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso Italiano en Staffordshire Bull Terrier
Haha dat ziet er grappig uit, zo duurt t wel ff! Maarja hij neemt wel de tijd ervan te genietenminhie schreef:
Stel je voor.. dat je je poten moet gebruiken

- Jeannettebo
- Zeer actief
Bo krijgt het pas weer als ik in een huis woon met een tuin. Meneer vind het nodig om met zn penslapjes te gaan schudden 

- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Ja, dat deed Yla ook, veelvuldig..Jeannettebo schreef:Bo krijgt het pas weer als ik in een huis woon met een tuin. Meneer vind het nodig om met zn penslapjes te gaan schudden
Maar wij hebben een tuin, waar ze de pens heeft opgepeuzeld.