Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

BARF Djairo's Nature

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Charell
Actief
Mijn ras(sen): Kyra: American Pitbull x American Bulldog
Dayna: Rottweiler x Rhodesian Ridgeback
Aantal honden: 2

BARF Djairo's Nature

Ongelezen bericht door Charell »

Kyra krijgt momenteel zondags BARF en maandag t/m zaterdag 's morgens brok en 's avonds KVV. Dayna krijgt momenteel zondags BARF en maandag t/m zaterdag KVV. Nu wil ik ze graag 3 dagen BARF, 1 dag brok en 3 dagen KVV gaan geven. Of 1 dag brok, de andere dagen 's morgens en 's middags KVV en 's avonds BARF.

Nu vroeg ik mij af wat ik ze van de BARF kan en mag geven, waar ze ook lekker op kunnen kauwen? Ik zie nu op verschillende sites allemaal dingen staan, maar heb geen idee of het verantwoord voor mijn honden is, of het enig gevaar kan opbrengen, of ze het in zijn geheel op mogen eten, etc. Ik heb ze nu het volgende gegeven, waar ik ook tevreden over was; kipkarkas, lamsribben, runderkraakbeen, eendennek, strot. Zalmkoppen moet ik nog uitproberen. Dragende botten vind ik niet fijn om te geven, gezien ze toch de neiging hebben om het kapot te willen maken. Dit soort dingen valt dus af. Kippennekken vind ik eigenlijk te klein. Dayna, de pup van 5 maanden, kraakt het 1x (ook niet altijd) en slikt het dan door. Wat voor BARF-onderdelen raden jullie mij aan waar ze lekker op kunnen(/moeten) kauwen en niet te ranzig is (dus absoluut geen schapenkop! :ugh:)? Ik kom o.a. tegen:
- lamsnekken
- lamspootjes
- kalfsluchtpijp
- kippenheupstukken
- kippenrugstukken
- runderluchtpijp
- runderstrot
- runderoor
- eendenkop
- eendenvleugel
- konijnenkop
- en nog véééél meer
Voor meer zie prijslijst/bestelformulier van Djairo's Nature. Moet ik bij snacks voorstellen als in gedroogd, of iets? Of net als BARF maar dan per stuk / kleinere porties bijvoorbeeld? Is er iemand die de tijd wilt nemen om mij dit van alles te willen vertellen? :mann: Of het met bot/kraakbeen is en dus goed om te knauwen, of het alleen af te kluiven is (zoals de dragende botten), of het alleen vlees is (zonder knauw-materiaal), en of het een vies gezicht is (zoals schapenkop), etc?
Laatst gewijzigd door Charell op 18 okt 2011 18:26, 2 keer totaal gewijzigd.
Lief
Zeer actief
Mijn ras(sen): Alaska Malamutes
Contacteer:

Re: BARF Djairo's Nature

Ongelezen bericht door Lief »

Ik bestel altijd KVV bij Djairo's nature.
De eigenaresse (Bianca) kan je heel veel vertellen over het hoe en wat van de BARF-producten.
Succes!
Charell
Actief

Ik ga haar gelijk even mailen, bedankt!
Charell
Actief

Helaas nog geen reactie mogen ontvangen...
Lief
Zeer actief
Mijn ras(sen): Alaska Malamutes
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lief »

Vreemd, ik krijg altijd wel rap antwoord van haar. Ze is wel bezig met een cursus weet ik en daarom wat slechter bereikbaar dan eerst.
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”