Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
mank lopen
Moderator: moderatorteam
- cynnie
- Actief
- Mijn ras(sen): amerikaans stafford
- Aantal honden: 2
mank lopen
al sinds een paar dagen loop me hond mank
hij heef laats een sneetje in ze kussentje bij ze duim zeg maar gehad aan de zijkant en bloede ook.. hoe dat kwam weet ik niet...
maar sindsdien loop die mank terwijl hij er dus niet op loop!
mag er wel gewoon aanzitten geeft geen kik of wat zou het kunne zijn dat die mank loop van dat sneetje dat mischien nog pijn doet of kan het ook wat anders zijn? want hij kan wel gewoon spinge en renne al moet die af en toe wel pauze neme en gaat die in de gras liggen doet die normaal nooit als we wandelen!
hij heef laats een sneetje in ze kussentje bij ze duim zeg maar gehad aan de zijkant en bloede ook.. hoe dat kwam weet ik niet...
maar sindsdien loop die mank terwijl hij er dus niet op loop!
mag er wel gewoon aanzitten geeft geen kik of wat zou het kunne zijn dat die mank loop van dat sneetje dat mischien nog pijn doet of kan het ook wat anders zijn? want hij kan wel gewoon spinge en renne al moet die af en toe wel pauze neme en gaat die in de gras liggen doet die normaal nooit als we wandelen!
facebook: cynthia staffpit
-
blondie
- Zeer actief
Re: mank lopen
Dat is Utrechts! Snap dat danNanna schreef:Ik kan niet geloven dat je nederlands zó allerbelazerdst is......cynnie schreef:wat zou het kunne zijn dat die mank loop van dat sneetje want hij kan wel gewoon spinge en renne al moet die af en toe wel pauze neme en gaat die in de gras liggen doet die normaal nooit
-
blondie
- Zeer actief
Is het sneetje weer dicht? Het kan zomaar zijn dat er iets inzit nog? Finn liep hier eens mank omdat hij een doorn van een roos in zijn voetzool had, en een keer een glassplinter. Als de snee nog niet dicht is kan dat ook goed verklaren waarom hij mankt, het is gewoon pijnlijk en gevoelig.
- saskia en sjaak
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): klikobakkie
- Aantal honden: 1
nee das geen utrechts, das algemeen beschaaft nederlands tegenwoordig.blondie schreef:Dat is Utrechts! Snap dat danNanna schreef:Ik kan niet geloven dat je nederlands zó allerbelazerdst is......cynnie schreef:wat zou het kunne zijn dat die mank loop van dat sneetje want hij kan wel gewoon spinge en renne al moet die af en toe wel pauze neme en gaat die in de gras liggen doet die normaal nooit
de laatste letter van een woord hoef je niet meer te zeggen laat staan schrijven.

- Diaantje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner Sennen
nou het kan best zijn dat ie er las van heb en dat ie daarom zo mank loop misschien moe je toch eens naa de dierenarts om te late kijke. daar wor je vast wijzer van 

♥ Tessa ♥ 3-03-2008 - 10-11-2011 †
- dagmar88
- Zeer actief
kijk, da is nog uns begrijpelijke taalDiaantje schreef:nou het kan best zijn dat ie er las van heb en dat ie daarom zo mank loop misschien moe je toch eens naa de dierenarts om te late kijke. daar wor je vast wijzer van
- saskia en sjaak
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): klikobakkie
fout!!!!!!!!!!!!!Diaantje schreef:nou het kan best zijn dat ie er las van heb en dat ie daarom zo mank loop misschien moe je toch eens naa de dierenarts om te late kijke. daar wor je vast wijzer van
die t bij best moet eraf, en de r bij wijzer!!!

- Diaantje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner Sennen
Vond ik nou ook!dagmar88 schreef:kijk, da is nog uns begrijpelijke taalDiaantje schreef:nou het kan best zijn dat ie er las van heb en dat ie daarom zo mank loop misschien moe je toch eens naa de dierenarts om te late kijke. daar wor je vast wijzer van

♥ Tessa ♥ 3-03-2008 - 10-11-2011 †