De baas van het veld

Stel kleuters

Geplet

Verkeerde sprong Browny

Moderator: moderatorteam
Kiyoshi was wel onder de indruk van haarlieke schreef:Hé, leuke foto's! Bonnie was wel erg alomvertegenwoordigd, hè. Wat een ontzettend kreng is het eigenlijk. Ik moet eens wat strenger voor haar zijn, dat heb ik wel gemerkt vandaag. Al heeft ze wel vreselijk leuk met Chiko gespeeld.
Trouwens, ik zag tussen al dat colliegeweld op jouw foto's in de gauwigheid Cody en Kyra nog even in volle glorie staan!
Valerie schreef:Kiyoshi was wel onder de indruk van haarlieke schreef:Hé, leuke foto's! Bonnie was wel erg alomvertegenwoordigd, hè. Wat een ontzettend kreng is het eigenlijk. Ik moet eens wat strenger voor haar zijn, dat heb ik wel gemerkt vandaag. Al heeft ze wel vreselijk leuk met Chiko gespeeld.
Trouwens, ik zag tussen al dat colliegeweld op jouw foto's in de gauwigheid Cody en Kyra nog even in volle glorie staan!1 blik en hij rende weg
![]()
Ik heb volgens mij nauwelijks foto's van jouw honden kunnen maken, elke keer als ik kwam met de camera keken ze de andere kant opheb je ze gevonden bij het info email adres?
Ik denk dat als ik Jigzy mee had genomen het flinke oorlog was geweest tussen de dameslieke schreef:Valerie schreef:Kiyoshi was wel onder de indruk van haarlieke schreef:Hé, leuke foto's! Bonnie was wel erg alomvertegenwoordigd, hè. Wat een ontzettend kreng is het eigenlijk. Ik moet eens wat strenger voor haar zijn, dat heb ik wel gemerkt vandaag. Al heeft ze wel vreselijk leuk met Chiko gespeeld.
Trouwens, ik zag tussen al dat colliegeweld op jouw foto's in de gauwigheid Cody en Kyra nog even in volle glorie staan!1 blik en hij rende weg
![]()
Ik heb volgens mij nauwelijks foto's van jouw honden kunnen maken, elke keer als ik kwam met de camera keken ze de andere kant opheb je ze gevonden bij het info email adres?
Ze waren natuurlijk bang voor jou. Het info-adres gaat naar een ander bestuurslid, dus dat krijg ik op een later tijdstip wel binnen. Bedankt alvast! Ik ben zelf zo slecht in fotograferen dat ik altijd afhankelijk ben van anderen om mooie foto's van mijn honden te maken.
Bonnie is idd. indrukwekkend, hè? Ze maakt gehakt van honden die 2x zo groot zijn als zij is.
Ik vond Kiyoshi trouwens, behalve erg mooi, ook heel lief. Blijven akita's ook zo? Want ik was echt weg van hem, zo knuffelig en helemaal niet eenkennig.
Dat is precies wat mij aanspreektlieke schreef:Ha Reny, gelukkig een foto uit de verte, want ik hou niet zo goed op foto's.![]()
Ja, ik vond het een hele leuke, ontspannen dag. Natuurlijk was het een zootje, want colliemensen zijn niet zo strak georganiseerd. Als iets later begint, of wat uitloopt, ach wat maakt het uit. Als je maar lol hebt.
Ja, want jij zei nog tegen mij dat Lieke graag wilde dat je kwam met JoeMissDorien schreef:Ik wist dat ik iets was vergeten![]()
Maar het ziet er leuk uit!
Ik had ook niet gekund want ik moest werkenDiaantje schreef:Ja, want jij zei nog tegen mij dat Lieke graag wilde dat je kwam met JoeMissDorien schreef:Ik wist dat ik iets was vergeten![]()
Maar het ziet er leuk uit!![]()
Ik denk al, oh Dorien is er vast heen, maar niet dus. Wat slecht.
Valerie schreef:Er was er ook eentje die minder vacht dan Glenn had, en die mocht ook gewoon meedoen
Nanna schreef:Was ze je haast nog vóór geweest ooklieke schreef: Overigens, en hier citeer ik een fokker die net na 35 jaar gepensioneerd is: 'Het zou het beste zijn als ze eens een Amerikaan over een Engelse collie gooien, dan krijg je tenminste wat diversiteit in de genenpoel. Bovendien zijn de Amerikanen gezonder dan de Engelse collies.'![]()
Ik dacht dat ik van mijn stoel af viel van schrik.
Browny schreef:zijn leuke foto's geworden!!![]()
Browny probeert bleu letterlijk en figuurlijk de kop in te drukkenalleen heeft die eikel geen enkel overwicht
![]()
Browny vind collies helemaal geweldig en heeft mij ingefluisterd dat hij er ook één voor zijn verjaardag wilt![]()
wat een leuk stel die twee zegperfect match
Valerie schreef:Er was ook een blue merle collie die ineens mee begon te apporteren enzovreselijk grappig beest, ik weet niet of dat deze dame is?
Leuke foto's hoor!
na flauw hoor dat de liefde niet bevestigt mag wordenlieke schreef:Browny schreef:zijn leuke foto's geworden!!![]()
Browny probeert bleu letterlijk en figuurlijk de kop in te drukkenalleen heeft die eikel geen enkel overwicht
![]()
Browny vind collies helemaal geweldig en heeft mij ingefluisterd dat hij er ook één voor zijn verjaardag wilt![]()
wat een leuk stel die twee zegperfect match
Kijk maar even bij collie-in-nood, pagina 2, Billy of Scotty: http://www.collie-in-nood.com/
Wat betreft die perfect match: al zou Cody kunnen (wat-ie niet meer kan) mogen blue's niet worden gekruist.
Volgens mij was het een teefje, die kwam heel grappig aan huppelen zo van "oh gezellig zijn jullie aan het apporteren?"lieke schreef:Valerie schreef:Er was ook een blue merle collie die ineens mee begon te apporteren enzovreselijk grappig beest, ik weet niet of dat deze dame is?
Leuke foto's hoor!
Ik heb het niet gezien, dus ik weet het niet. In ieder geval was het niet Cody want die heeft nog nooit in zijn leven iets geapporteerd.![]()
Ik vind die foto van jou en Kyoshi die tegen je opstaat énig!