Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Mjammie....

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Kimmie

Mjammie....

Ongelezen bericht door Kimmie »

Buddie de jongste hond hier in huis,heeft nogal de tik dat alles een keer door zijn tandjes kapot gebeten moet zijn,zo moet je echt van alles uit zijn snavel vissen wil het niet in 100.000 stukjes zijn ( bv mijn schoenen en daarmee hun zolen was ik te laat mee,zowel de gewone zolen als de binnenvoering worden vakkundig in snippers gemaakt)..

nou ja,gister avond hoorde ik iets ik keek naar hem en dacht,goh wat een rare dingetjes heeft ie nu aan zich hangen,toen ik goed keek zag ik dat ie een vogelspin vervelling te pakken had,welke netjes ontpoot was en tja,daar was toch niets meer aan te redden,ik keek voor me en weer naar hem,en toen was alles op...

:80:

pootjes, lijfje ,alles...geen snipper meer te vinden...nu zie ik weleens honden gekke dingen eten,maar vogelspin vervellingen????

daar moet toch geen smaak aanzitten lijkt mij :19: ,rare hond....
Joenino
Actief
Mijn ras(sen): Chow Chow x Herder
Aantal honden: 1

Re: Mjammie....

Ongelezen bericht door Joenino »

Weet je zeker dat hij niet de echte volgelspin opgegeten heeft?:P
Proud owner of Chow Chow Herder Rex
Afbeelding
Kimmie

:D nee de spin zit nog in zijn bakkie ( welliswaar dood ,ze heeft de vervelling niet overleefd helaas) ,was echt een knapperig velletje...
TaraL
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Een rasechte kruising
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door TaraL »

Getver.....hier wordt wel werkelijk alles geproefd, meegesleept en indien enigszins mogelijk opgegeten.
Gelukkig geen vogelspinnen hier in huis.......
Mijn wederhelft is er werkelijk van overtuigd dat ons monstertje dus honger heeft.
(Op deze manier voeren we ook een continue strijd over de hoeveelheid eten van de katten; nu dus maatbekers met een streepje, hihi.)
We hebben een heleboel walnoten, appel en kastanjebomen in de buurt en tijdens het uitlaten is dat bekkie continu gevuld met wat dan ook en als we iets tegenkomen wat beter ruikt wordt het ingeruild.
Er hoeft in huis ook niets te vallen en het wordt geproefd en bijna altijd opgegeten.....
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Kimmie schreef::D nee de spin zit nog in zijn bakkie ( welliswaar dood ,ze heeft de vervelling niet overleefd helaas) ,was echt een knapperig velletje...
Huh, gaan ze daar soms ook aan dood?
Ik krijg wel de kriebels van het verhaal, al begrijp ik wel dat als hij je schoenen lekker vindt, dat ook wel in de smaak zal vallen :Q:
Ayurveda
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ayurveda »

hihi hier is ook wel eens een vogelspin vervelling in een hond gegaan!
Ik heb er 6 (spinnen dan) en dus velletjes genoeg :D
Afbeelding
Kimmie

ook opgegeten dus :D

oww budje is helemaal niet zo abnormaal dus...

en leuk wat voor spinnen heb je?

en aimee,tja vervellen is voor een spin vrij heftig,en deze spin had ik nog helemaal niet verwacht dat ze zou vervellen,althans kwam er wel aan maar nog niet nu,ze is ook niet op haar rug gana liggen maar staand verveld,dus ja...niet helemaal goed gegaan,zonde hoor... :ugh:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”